About Kathisterisi-Ptisis.gr

Τι ακριβώς κάνει το Kathisterisi-Ptisis.gr;

Kathisterisi-Ptisis.gr ειδικεύεται στην αξιολόγηση διαταραχών πτήσεων, όπως καθυστερήσεις, ακυρώσεις και άρνηση επιβίβασης, για να καθορίσει αν δικαιούστε οικονομική αποζημίωση έως και 600 ευρώ ανά άτομο. Αναλαμβάνουμε πλήρως τη συλλογή αποδεικτικών στοιχείων και την επικοινωνία με τις αεροπορικές εταιρείες — ακόμη και νομικές ενέργειες, εφόσον χρειαστεί — ώστε να διασφαλίσουμε ότι θα λάβετε την αποζημίωση που δικαιούστε. Η τεχνογνωσία και η δέσμευσή μας στη διαφάνεια μάς κάνουν να ξεχωρίζουμε. Μάθετε περισσότερα.

Γιατί Kathisterisi-Ptisis.gr;

Διαθέτουμε τα δεδομένα, την τεχνολογία και την εμπειρογνωμοσύνη για να αναλύουμε κάθε περίπτωση επιβάτη ξεχωριστά, διασφαλίζοντας την εφαρμογή του δικαιώματός σας για οικονομική αποζημίωση. Η εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι γρήγορη, εύκολη και διαφανής, και παρέχεται από την πολύγλωσση ομάδα εμπειρογνωμόνων μας. Αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε είναι η ακλόνητη δέσμευσή μας στη διαφάνεια και την ανώτερη εξυπηρέτηση πελατών.

Ποιος είναι ή τι είναι ο Yource;

Η Yource είναι η μητρική μας εταιρεία και το επίσημο όνομα που χρησιμοποιείται στην αλληλογραφία με τις αεροπορικές εταιρείες. Η υπηρεσία μας είναι διαθέσιμη σε διάφορες πλατφόρμες σε όλη την Ευρώπη (όπως vlucht-vertraagd.nl, vol-retarde.fr, vuelo-retrasado.es, flug-verspaetet.de και άλλες), αλλά η ποιότητα των υπηρεσιών παραμένει σταθερή, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα που θα επιλέξετε για να υποβάλετε την αίτησή σας.

About the claiming process (I'm an existing customer)

Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι πρέπει να κάνω;

Αν ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας, κάντε κλικ στο 'Επαναφορά τώρα' στο πεδίο 'Η απαίτησή μου'. Εισάγετε το email σας και θα λάβετε έναν σύνδεσμο για να δημιουργήσετε έναν νέο κωδικό πρόσβασης. Εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα αποζημιώσεων μέσω email. Είναι εδώ για να σας βοηθήσουν, αλλά να θυμάστε ότι δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στον τρέχοντα κωδικό πρόσβασής σας.

Προσπαθώ να συνδεθώ, αλλά ο ιστότοπος μου λέει ότι δεν αναγνωρίζει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου. Τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζεται με το λογαριασμό σας.

  • Εάν λάβετε ένα σφάλμα αναγνώρισης διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρακαλούμε ελέγξτε ξανά για τυχόν κενά ή τυπογραφικά λάθη.
  • Εάν ο ιστότοπος σας ενημερώσει ότι ο συνδυασμός της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του κωδικού πρόσβασής σας είναι λανθασμένος, αυτό υποδηλώνει πρόβλημα με τον κωδικό πρόσβασης.
Δεν μπορώ να ανεβάσω ένα έγγραφο στον ιστότοπό σας. Τι πρέπει να κάνω;

Ανεβάστε τα απαραίτητα έγγραφα μέσω της ενότητας «Τα έγγραφά μου» στον λογαριασμό σας.

Εάν δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό αυτή τη στιγμή, μπορείτε να τα στείλετε με email ως συνημμένα στη διεύθυνση info@flight-delayed.co.uk. Όταν το κάνετε αυτό, φροντίστε να αναφέρετε τον αριθμό της αίτησής σας στη γραμμή θέματος.

Μπορώ να σας στείλω έγγραφα με κανονικό ταχυδρομείο;

Σας παρακαλούμε να ανεβάσετε όλα τα σχετικά έγγραφα μέσω του ηλεκτρονικού σας λογαριασμού. Εάν αυτό δεν είναι εφικτό τη δεδομένη στιγμή, παρακαλούμε ενημερώστε την ομάδα μας μέσω της λειτουργίας «Υποστήριξη» του λογαριασμού σας, ώστε να σας υποδείξει εναλλακτικούς τρόπους για την κοινοποίηση των εγγράφων σας σε εμάς. Διαφορετικά, μπορείτε να τα αποστείλετε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως συνημμένα αρχεία στη διεύθυνση info@flight-delayed.co.uk. Παρακαλείστε να θυμάστε να αναφέρετε τον αριθμό της αίτησής σας στη γραμμή θέματος.

Έχω μια ερώτηση σχετικά με την απαίτησή μου. Μπορώ να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με την ομάδα αποζημιώσεων;

Επεξεργαζόμαστε μόνο γραπτές αξιώσεις και μπορούμε να απαντήσουμε στις ερωτήσεις σας αποκλειστικά γραπτώς, μέσω του ηλεκτρονικού σας λογαριασμού ή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Αυτό είναι το κλειδί για να διασφαλίσουμε ότι ο φάκελος της απαίτησής σας δημιουργείται με συνέπεια και ακρίβεια, κάτι που ενδέχεται να έχει νομική σημασία σε μεταγενέστερο στάδιο. Επιπλέον, αυτή η διαδικασία μας επιτρέπει να ανακτούμε ανά πάσα στιγμή όλες τις σχετικές πληροφορίες του φακέλου σας. Οι ερωτήσεις σας θα απαντηθούν εντός 5 εργάσιμων ημερών το πολύ από την ομάδα αποζημιώσεων, μέσω του ηλεκτρονικού σας λογαριασμού ή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Μου ζητήσατε να υπογράψω ένα έντυπο πληρεξουσιότητας. Γιατί είναι αυτό απαραίτητο;

Υποβάλλοντας την αίτησή σας στην Kathisterisi-Ptisis.gr, υπογράφετε ένα πληρεξούσιο που μας εξουσιοδοτεί να ενεργούμε εκ μέρους σας. Η εξουσιοδότηση συνεργάτη που ζητάμε επιτρέπει στους δικηγόρους/νομική ομάδα/εξωτερικούς νομικούς συνεργάτες μας να ενεργούν εκ μέρους σας στο αρμόδιο δικαστήριο. Με αυτόν τον τρόπο, δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε με τυχόν εμφανίσεις στο δικαστήριο ή άλλες νομικές διαδικασίες. Προβαίνουμε σε αυτό το βήμα όταν η αεροπορική εταιρεία δεν ανταποκρίνεται θετικά στο αίτημά μας, αλλά εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι δικαιούστε αποζημίωση. Γι' αυτόν τον λόγο είναι απαραίτητο το πληρεξούσιο (POA).

Κάθε επιβάτης της απαίτησης πρέπει να συμπληρώσει και να υπογράψει τα έντυπα πληρεξουσιότητας. Σε περίπτωση ανηλίκων, ζητάμε από τους γονείς/νομικούς κηδεμόνες τους να υπογράψουν εκ μέρους τους. Μπορείτε να δείτε αν μας λείπουν ακόμα έντυπα πληρεξουσιότητας για την απαίτησή σας στην ενότητα Έγγραφα του Λογαριασμού Πελάτη σας.

Η αεροπορική εταιρεία ζήτησε τα στοιχεία του τραπεζικού μου λογαριασμού. Πρέπει να τα δώσω;

Περιστασιακά, η αεροπορική εταιρεία μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας μαζί σας για την πληρωμή. Σας συνιστούμε να επανεξετάσετε την προσφορά με την ομάδα ειδικών μας για τις απαιτήσεις πριν μοιραστείτε τα στοιχεία σας μαζί τους. Μπορείτε να το κάνετε χρησιμοποιώντας τη λειτουργία «Υποστήριξη» στο λογαριασμό σας για να τους στείλετε μήνυμα.

Η παροχή των τραπεζικών σας στοιχείων μπορεί να θεωρηθεί αποδοχή της προσφοράς τους. Παρακαλούμε να είστε προσεκτικοί όταν μοιράζεστε τραπεζικά στοιχεία ή στοιχεία πιστωτικής κάρτας με τρίτους, καθώς οι απατεώνες ενδέχεται να εμφανιστούν ως αεροπορικές εταιρείες για να αποκτήσουν ευαίσθητες πληροφορίες. Ποτέ μην κοινοποιείτε τον κωδικό CVC που βρίσκεται στο πίσω μέρος των πιστωτικών καρτών.

Όταν έχετε αμφιβολίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του λογαριασμού σας και να ανεβάσετε τυχόν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε λάβει από την αεροπορική εταιρεία για βοήθεια.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω τον ίδιο ηλεκτρονικό λογαριασμό για μια δεύτερη καθυστέρηση;

Μπορείτε! Μπορείτε πάντα να υποβάλετε μια πρόσθετη απαίτηση μέσω του τρέχοντος ηλεκτρονικού σας λογαριασμού, κάνοντας κλικ στην επιλογή «Έλεγχος της πτήσης μου». Στη σελίδα όπου σας ζητείται να εισάγετε τα προσωπικά σας στοιχεία, οι πληροφορίες που μας έχετε δώσει προηγουμένως θα συμπληρωθούν αυτόματα. Εάν δεν είστε πλέον συνδεδεμένοι και θέλετε να υποβάλετε μια πρόσθετη απαίτηση, θα σας ζητηθεί ο κωδικός πρόσβασής σας προτού προσυμπληρωθούν τα στοιχεία σας.

Μου ζητήσατε να προσκομίσω αντίγραφο της ταυτότητάς μου. Γιατί είναι απαραίτητο αυτό;

Χρειαζόμαστε αντίγραφο του διαβατηρίου ή της ταυτότητάς σας για δύο συγκεκριμένους λόγους. Πρώτον, η αεροπορική εταιρεία πρέπει να επιβεβαιώσει αν οι πληροφορίες ταιριάζουν με τα στοιχεία της κράτησής σας, διασφαλίζοντας ότι ήσασταν πράγματι επιβάτης στην πτήση που επηρεάστηκε. Δεύτερον, ενδέχεται να θέλουν να επικυρώσουν την εξουσιοδότηση, διασταυρώνοντας το υπογεγραμμένο έντυπο εξουσιοδότησης με το διαβατήριό σας.

Κατανοούμε τη σημασία του να χειρίζεστε τα έγγραφά σας με προσοχή. Για την προστασία από ενδεχόμενη κλοπή ταυτότητας, συνιστούμε να σημειώνετε σαφώς το έγγραφο ως «αντίγραφο», να αναγράφετε την ημερομηνία και να προσδιορίζετε την εταιρεία παραλήπτη για την οποία προορίζεται.

Further questions

Θέλετε να συνεργαστείτε με το Kathisterisi-Ptisis.gr;

Εάν αντιμετωπίζετε καθυστερήσεις, ακυρώσεις ή περιπτώσεις άρνησης επιβίβασης στην επιχείρησή σας ή την εταιρεία σας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να προσφέρετε μια υπηρεσία αποζημιώσεων στους υπαλλήλους ή τους πελάτες σας. Μπορούμε να διεκπεραιώσουμε την απαίτησή σας και να μετατρέψουμε αυτή την αρνητική εμπειρία σε κέρδος σε χρόνο και χρήμα τόσο για την εταιρεία σας όσο και για τους πελάτες σας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με πιθανές συνεργασίες με την Kathisterisi-Ptisis.gr, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του info@flight-delayed.co.uk.

Ενδιαφέρομαι να βρω μια θέση εργασίας ή πρακτική άσκηση στο Kathisterisi-Ptisis.gr. Πού μπορώ να βρω τις τρέχουσες κενές θέσεις εργασίας σας;

Μπορείτε να βρείτε τις τρέχουσες θέσεις εργασίας στη σελίδα μας https://yource.recruitee.com/. Εάν ενδιαφέρεστε για κάποια από τις θέσεις πρακτικής άσκησης/εργασίας, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση απευθείας από εκεί.

Η ερώτησή μου δεν απαντάται εδώ. Τι πρέπει να κάνω;

"Εάν έχετε μια ερώτηση που δεν απαντάται εδώ, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του προσωπικού σας ηλεκτρονικού λογαριασμού (χρησιμοποιώντας τις λειτουργίες «Υποστήριξη» ή «Συχνές ερωτήσεις»). Θα απαντήσουμε στην ερώτησή σας το συντομότερο δυνατό (εντός 5 εργάσιμων ημερών το πολύ). Εάν δεν έχετε ακόμα λογαριασμό, στείλτε μας την ερώτησή σας στο info@flight-delayed.co.uk.

About your rights

Πότε δικαιούμαι να λάβω οικονομική αποζημίωση για πρόβλημα με την πτήση;

Οι προϋποθέσεις για να δικαιούστε αποζημίωση διαφέρουν ανάλογα με την αιτία της διακοπής της πτήσης. Εξαρτάται από τη διάρκεια της καθυστέρησης ή από το πότε η αεροπορική εταιρεία σας ενημέρωσε για την ακύρωση της πτήσης. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα μας για τα δικαιώματα των επιβατών.

Τι συνιστά έκτακτες περιστάσεις ή ανωτέρα βία;

Οι έκτακτες περιστάσεις, όπως ορίζονται από τους κανονισμούς, μπορεί μερικές φορές να θεωρηθούν ως ανωτέρα βία. Οι αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να μην υποχρεούνται να καταβάλουν αποζημίωση εάν η καθυστέρηση ή η ακύρωση οφείλεται σε τέτοιες περιστάσεις. Παραδείγματα περιλαμβάνουν (αλλά δεν περιορίζονται σε αυτά) καθυστερήσεις αεροδρομίων, απεργίες ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας και πολιτικές αναταραχές. Αξιολογούμε αυτές τις περιστάσεις ξεχωριστά για να διασφαλίσουμε τη δίκαιη αξιολόγηση. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις έκτακτες περιστάσεις.

Τι καθορίζει το ποσό της αποζημίωσης που δικαιούστε να λάβετε;

Το ποσό της αποζημίωσης εξαρτάται από την απόσταση της πτήσης σας. Το ελάχιστο ποσό αποζημίωσης που θα μπορούσατε να δικαιούστε είναι €250 και μπορεί να φτάσει μέχρι €600 για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων. Λάβετε υπόψη σας ότι αυτό αφορά ολόκληρη την απόσταση του ταξιδιού σας (δηλαδή, συμπεριλαμβανομένων των ενδιάμεσων στάσεων, εφόσον αυτές περιλαμβάνονται στην ίδια κράτηση). Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στη σελίδα μας για τα δικαιώματα των επιβατών.

Ισχύει η αποζημίωση ανά άτομο;

Ναι, η αποζημίωση καταβάλλεται ανά άτομο και δεν εξαρτάται από την τιμή του εισιτηρίου. Στόχος της είναι να σας αποζημιώσει για τον χρόνο που χάσατε λόγω της διακοπής, είτε πρόκειται για καθυστέρηση, είτε για ακύρωση, είτε για άρνηση επιβίβασης.

Πώς μπορώ να ξέρω αν η πτήση μου είχε καθυστέρηση άνω των 3 ωρών;

Ο προσδιορισμός της διάρκειας των καθυστερήσεων μπορεί να αποτελέσει πρόκληση για τους επιβάτες, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες δεν δίνουν πάντα λεπτομερείς πληροφορίες. Η καθυστέρηση κατά την άφιξη είναι ο βασικός παράγοντας — εάν προσγειωθήκατε τουλάχιστον 3 ώρες αργότερα από τον αρχικό προγραμματισμό, μπορεί να δικαιούστε αποζημίωση. Εάν δεν είστε σίγουροι, μπορείτε εύκολα και γρήγορα να ελέγξετε το δικαίωμά σας με τον δωρεάν Υπολογιστή Απαιτήσεων.

Η πτήση μου καθυστέρησε λιγότερο από 3 ώρες. Αυτό σημαίνει ότι δεν δικαιούστε να λάβετε τίποτα;

Εάν η πτήση σας δεν είχε καθυστέρηση άνω των 3 ωρών, ενδέχεται να μην δικαιούστε αποζημίωση. Ωστόσο, θα μπορούσατε να λάβετε γεύματα, αναψυκτικά, διευκολύνσεις επικοινωνίας ή διαμονή, εάν η καθυστέρηση υπερέβαινε τις 2 ώρες.

Οι κανόνες για τις ακυρώσεις διαφέρουν από τις καθυστερήσεις: μπορείτε να λάβετε αποζημίωση εάν η εναλλακτική πτήση σας φτάσει τουλάχιστον 2 ώρες αργότερα από την αρχική ακυρωθείσα πτήση.

Η πτήση μου είχε καθυστέρηση, με αποτέλεσμα να χάσω την πτήση ανταπόκρισης. Δικαιούμαι αποζημίωση;

Θα πρέπει να δικαιούστε αποζημίωση εφόσον η συνολική καθυστέρηση κατά την άφιξη ήταν τουλάχιστον 3 ώρες. Ωστόσο, θα πρέπει να έχετε κλείσει πτήση ανταπόκρισης με επαρκή χρόνο για τη μετεπιβίβαση. Η διεκδίκηση αποζημίωσης μπορεί επίσης να είναι δύσκολη εάν η πτήση ανταπόκρισής σας πραγματοποιήθηκε από διαφορετική αεροπορική εταιρεία ή εάν η πτήση ανταπόκρισής σας πραγματοποιήθηκε εκτός ΕΕ.

Η πτήση μου ακυρώθηκε, αλλά η αεροπορική εταιρεία μου προσέφερε νέα πτήση. Αυτό σημαίνει ότι δεν δικαιούμαι αποζημίωση;

Οι αεροπορικές εταιρείες είναι υποχρεωμένες να σας προσφέρουν εναλλακτική πτήση ή επιστροφή χρημάτων για το αρχικό σας εισιτήριο σε περίπτωση ακύρωσης. Ενδέχεται να δικαιούστε ακόμη αποζημίωση, ανάλογα με την αιτία της ακύρωσης και το κατά πόσον αυτή μπορεί να θεωρηθεί ως έκτακτη περίσταση.

Δεν έκλεισα την πτήση μου απευθείας με την αεροπορική εταιρεία, αλλά έκανα κράτηση με ταξιδιωτικό πράκτορα ή άλλο τρίτο μέρος. Δικαιούμαι ακόμη αποζημίωση;

Ναι, θα εξακολουθούσατε να δικαιούστε αποζημίωση σε αυτή την περίπτωση. Η αεροπορική εταιρεία που εκτελεί την πτήση είναι πάντα υπεύθυνη για τυχόν καθυστερήσεις, ακόμη και όταν τα αεροπορικά εισιτήρια δεν αγοράστηκαν απευθείας από αυτήν.

Ωστόσο, εάν ο ταξιδιωτικός σας πράκτορας αποφάσισε να σας κάνει κράτηση σε άλλη πτήση, αλλά η αρχική πτήση εκτελέστηκε στην ώρα της, δεν δικαιούστε να λάβετε αποζημίωση, διότι σε αυτή την περίπτωση η αεροπορική εταιρεία δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για την καθυστέρηση που βιώσατε.

Κατά τη διάρκεια της καθυστέρησής μου, η αεροπορική εταιρεία μου προσέφερε φαγητό, ποτά ή/και διαμονή. Δικαιούμαι ακόμα αποζημίωση;

Οι αεροπορικές εταιρείες υποχρεούνται να παρέχουν φροντίδα κατά τη διάρκεια μεγάλων καθυστερήσεων, συμπεριλαμβανομένων τροφίμων, ποτών, καταλύματος και διευκολύνσεων επικοινωνίας. Η φροντίδα αυτή είναι ξεχωριστή από την αποζημίωση, η οποία εξαρτάται από τη διάρκεια της καθυστέρησης. Η αποδοχή κουπονιών ή προσφορών από την αεροπορική εταιρεία ΔΕΝ συνεπάγεται παραίτηση από το δικαίωμά σας για αποζημίωση.

Προκλήθηκε πρόσθετο κόστος κατά τη διάρκεια ή ως αποτέλεσμα της καθυστέρησής μου. Μπορώ να διεκδικήσω αυτά τα έξοδα από την αεροπορική εταιρεία;

Οι αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να σας επιστρέψουν τα έξοδα που σχετίζονται άμεσα με την καθυστέρησή σας, όπως τρόφιμα ή ποτά στο αεροδρόμιο ή διαμονή σε ξενοδοχείο κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης καθυστέρησης. Φυλάξτε τις αποδείξεις σας για επιστροφή χρημάτων. Για απώλειες όπως χαμένες δραστηριότητες διακοπών, ξενοδοχείο κ.λπ., πρέπει να το ελέγξετε με την ταξιδιωτική σας ασφάλιση.

Καθυστερημένες ή χαμένες αποσκευές

Οι καθυστερημένες ή χαμένες αποσκευές δεν καλύπτονται από τον κανονισμό καθυστερήσεων. Επικοινωνήστε με την αεροπορική εταιρεία ή με την ταξιδιωτική σας ασφάλεια για βοήθεια σε τέτοιες περιπτώσεις.

Κοροναϊός και ακυρωμένες πτήσεις: Ποια είναι τα δικαιώματά μου;

Εάν η πτήση σας ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας Covid-19, οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να επιστρέψουν το πλήρες αντίτιμο του εισιτηρίου σας εντός 7 ημερών. Είναι πιθανό οι αεροπορικές εταιρείες να προσπαθήσουν να σας προσφέρουν ένα κουπόνι αντί για χρηματική επιστροφή – μην τα αποδέχεστε αυτά, καθώς συχνά συνοδεύονται από περιορισμούς χρήσης. Μπορούμε επίσης να σας βοηθήσουμε να λάβετε επιστροφή χρημάτων για την ακυρωμένη πτήση σας – συμπληρώστε τα στοιχεία της πτήσης σας στον Υπολογιστή Απαιτήσεων και θα αναλάβουμε εμείς από εκεί και πέρα!

About submitting your claim (I am a new customer)

Πώς μπορώ να υποβάλω την αίτησή μου μέσω του Kathisterisi-Ptisis.gr;

Μπορείτε να ξεκινήσετε την αίτησή σας κάνοντας κλικ στην επιλογή «Ελέγξτε την πτήση μου» και εισάγοντας τα στοιχεία της πτήσης σας. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα θα γνωρίζετε αν δικαιούστε αποζημίωση. Ο έλεγχος αυτός δεν συνεπάγεται καμία δέσμευση. Εάν επιθυμείτε να προχωρήσετε, δημιουργήστε έναν λογαριασμό, δώστε τα προσωπικά σας στοιχεία και τα στοιχεία του επιβάτη, ανεβάστε τα απαραίτητα έγγραφα, ορίστε έναν κωδικό πρόσβασης και εισαγάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Κάντε κλικ στο «Υποβολή αίτησης», αποδεχτείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις και η ομάδα μας θα ξεκινήσει την επεξεργασία της αίτησής σας.

Τι είναι ο λογαριασμός αποζημίωσης;

Ο λογαριασμός διεκδίκησης στο Kathisterisi-Ptisis.gr σας επιτρέπει να υποβάλλετε, να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε την κατάσταση της αίτησής σας. Μπορείτε να επεξεργαστείτε τον ηλεκτρονικό φάκελό σας, να παρακολουθείτε την πρόοδο του χρονοδιαγράμματος και να ζητάτε βοήθεια από την ομάδα διεκδίκησης, αν χρειαστεί. Η πολιτική μας «Χωρίς νίκη, χωρίς αμοιβή» διασφαλίζει ότι δεν θα πληρώσετε τίποτα, εκτός εάν επιτύχουμε την αποζημίωση. Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για την αξίωση.

Υπήρχαν και άλλοι επιβάτες με τους οποίους πετούσα μαζί. Μπορώ να υποβάλω αίτηση αποζημίωσης και για αυτούς;

Ναι, μπορείτε να προσθέσετε πολλούς επιβάτες στην αίτησή σας, εφόσον ταξίδεψαν με την ίδια κράτηση. Ενδέχεται να απαιτούνται ξεχωριστές αιτήσεις εάν οι επιβάτες είχαν διαφορετικές κρατήσεις.

Τα παιδιά μου ήταν στην πτήση μαζί μου. Πρέπει να τα προσθέσω στη λίστα των επιβατών;

Τα βρέφη ηλικίας κάτω των 2 ετών, τα οποία συνήθως ταξιδεύουν με μειωμένο εισιτήριο ή μοιράζονται τη θέση τους με έναν γονέα, δεν δικαιούνται αποζημίωση. Εάν τα παιδιά σας ήταν κάτω των 2 ετών κατά τη διάρκεια της πτήσης (το παιδί δεν είχε κλείσει τα 2 έτη την ημέρα της πτήσης), δεν χρειάζεται να τα συμπεριλάβετε στη λίστα των επιβατών στο λογαριασμό σας.

Δεν έχω πλέον όλα τα ταξιδιωτικά μου έγγραφα. Μπορώ ακόμα να υποβάλω αίτηση;

Είναι καλύτερο να διατηρήσετε όλα τα ταξιδιωτικά έγγραφα (όπως εισιτήρια, επιβεβαιώσεις κρατήσεων, κάρτες επιβίβασης και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την αεροπορική εταιρεία), καθώς μπορεί να σας ζητηθεί να τα προσκομίσετε αργότερα. Εάν αυτά τα έγγραφα δεν είναι πλέον διαθέσιμα, η απόδειξη πληρωμής του αρχικού εισιτηρίου σας μπορεί να μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε την αίτησή σας. Ωστόσο, τα ταξιδιωτικά γραφεία ή ακόμα και η ίδια η αεροπορική εταιρεία μπορούν συχνά να παρέχουν αντίγραφα των εγγράφων, εάν ζητηθούν.

Πόσο χρόνο έχω για να υποβάλω την αίτησή μου;

Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, το όριο για την υποβολή αίτησης εξαρτάται από τη διαδρομή της πτήσης. Η προθεσμία είναι διαφορετική για κάθε χώρα. Για παράδειγμα, στο Ηνωμένο Βασίλειο, η παραγραφή ορίζεται σε 6 έτη (5 έτη στη Σκωτία), στη Γαλλία μπορείτε να διεκδικήσετε αποζημίωση έως και 5 έτη και στις Κάτω Χώρες μόνο 2 έτη μετά την πτήση σας. Ο υπολογιστής πτήσεων στην αρχική μας σελίδα λαμβάνει υπόψη αυτά τα διαφορετικά κριτήρια για να σας παρέχει ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την αποζημίωσή σας.

Πόσο διαρκεί η διεκδίκηση;

Μόλις υποβάλετε την αίτησή σας σε εμάς, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 3 εργάσιμων ημερών για να σας ενημερώσουμε αν η αίτησή σας πέρασε τη δευτεροβάθμια αξιολόγησή μας. (Σημειώστε ότι εάν επιθυμείτε να τηρήσουμε τη νόμιμη περίοδο αναστολής, θα περιμένουμε να αξιολογήσουμε την απαίτησή σας μέχρι να λήξει αυτή η περίοδος των 14 ημερών). Μετά από αυτό, μπορεί να ξεκινήσει η διαδικασία διεκδίκησης. Θα σας ενημερώσουμε για τα βήματα που θα ακολουθήσουμε μέσω του ηλεκτρονικού σας λογαριασμού και του χρονοδιαγράμματός σας. Η διάρκεια της διαδικασίας ποικίλλει ανάλογα με τον αριθμό των βημάτων που θα χρειαστεί να κάνουμε. Περισσότερες επεξηγήσεις για τα βήματα αυτά θα είναι ορατές στο χρονοδιάγραμμά σας.

Θα παραπέμψετε την αεροπορική εταιρεία στο δικαστήριο εκ μέρους μου;

Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να είναι απαραίτητο να ξεκινήσει μια διαδικασία είσπραξης οφειλών ή να κινηθούν νομικές διαδικασίες. Θα καλύψουμε τα έξοδα για αυτά τα βήματα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί να πληρώσετε τα δικαστικά έξοδα, εάν η απαίτησή σας δεν είναι επιτυχής. Εάν επιτύχουμε τη διεκδίκηση αποζημίωσης, τα εν λόγω νομικά έξοδα θα είναι σύμφωνα με τη συμφωνία μας για «μη νίκη, χωρίς αμοιβή».

Πότε θα λάβω την αποζημίωσή μου;

Ο χρόνος διεκπεραίωσης των αιτήσεων ποικίλλει, αλλά προσπαθούμε να επιταχύνουμε τη διαδικασία. Η αποζημίωση μπορεί να διαρκέσει μερικούς μήνες ή και περισσότερο, ανάλογα με τις νομικές διαδικασίες και τα χρονοδιαγράμματα των αρμόδιων αρχών.

Σε ποιον τραπεζικό λογαριασμό θα μεταφερθεί η αποζημίωση;

Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η αποζημίωση θα μεταφερθεί στον τραπεζικό μας λογαριασμό από την αεροπορική εταιρεία. Στη συνέχεια, θα σας ζητήσουμε να δώσετε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού, ώστε να σας μεταφέρουμε την αποζημίωση, αφού αφαιρεθεί η αμοιβή μας. Σε περίπτωση που η αποζημίωση μεταφερθεί απευθείας στον τραπεζικό σας λογαριασμό, θα σας στείλουμε τιμολόγιο για την αμοιβή μας.

Αντιμετώπισα καθυστέρηση σε δύο διαφορετικές πτήσεις (π.χ. στην πτήση αναχώρησης και στην πτήση επιστροφής). Μπορώ να υποβάλω αίτηση αποζημίωσης και για τις δύο πτήσεις;

Εάν είχατε καθυστέρηση σε δύο διαφορετικές πτήσεις που δεν ανήκουν στην ίδια κράτηση, θα πρέπει να υποβάλετε δύο ξεχωριστές αιτήσεις. Καθώς οι συνθήκες αυτών των πτήσεων δεν θα είναι ποτέ ακριβώς ίδιες, θα πρέπει να αξιολογηθούν ξεχωριστά. Πολλές πτήσεις μπορούν να συμπεριληφθούν στην ίδια αίτηση μόνο εάν αποτελούν μέρος της ίδιας κράτησης.

Υπέβαλα αίτηση απευθείας στην αεροπορική εταιρεία, αλλά απορρίφθηκε. Μπορώ ακόμα να υποβάλω αίτηση με το Kathisterisi-Ptisis.gr;

Εάν η αεροπορική εταιρεία απέρριψε το αρχικό σας αίτημα, μπορείτε ακόμα να υποβάλετε την αίτησή σας σε εμάς, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες συχνά απορρίπτουν τα αιτήματα επικαλούμενες «έκτακτες περιστάσεις». Μόλις υποβάλετε την αίτησή σας, θα αξιολογήσουμε τις επιλογές μας. Ανάλογα με τις μοναδικές περιστάσεις και την αρχική απάντηση της αεροπορικής εταιρείας, ενδέχεται να επιλέξουμε να απλοποιήσουμε ορισμένα βήματα. Μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδο της αίτησής σας και τις ενέργειες στις οποίες προβαίνουμε στον λογαριασμό πελάτη σας.

Πόσο χρεώνει η Kathisterisi-Ptisis.gr;

Λειτουργούμε με τη λογική «χωρίς νίκη, χωρίς αμοιβή». Οι ειδικοί μας χειρίζονται όλη τη γραφειοκρατία και διαπραγματεύονται με την αεροπορική εταιρεία για λογαριασμό σας, ώστε να αυξήσουν τις πιθανότητες να λάβετε αποζημίωση. Όταν πετυχαίνουμε, η αμοιβή μας ανέρχεται στο 35% του ποσού της αποζημίωσης.

Ωστόσο, εάν οι αεροπορικές εταιρείες αρνούνται άδικα την αποζημίωση στους επιβάτες, αναλαμβάνουμε νομικές διαδικασίες για να προστατεύσουμε τα δικαιώματά σας. Αυτές οι νομικές ενέργειες συνεπάγονται σχετικά έξοδα (έρευνα, δικηγόροι, ακροάσεις, γραφειοκρατία κ.λπ.). Εάν κερδίσουμε τη νομική σας υπόθεση, θα χρεώσουμε επιπλέον 15% για να καλύψουμε αυτά τα έξοδα.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα μας με τις τιμές.

Θα προτιμούσα να αλληλογραφώ μαζί σας σε άλλη γλώσσα. Έχει σημασία σε ποια από τις ιστοσελίδες σας υποβάλλω την αίτησή μου;

Ανεξάρτητα από τον ιστότοπο στον οποίο υποβάλλετε την αίτησή σας, εάν χρησιμοποιείτε το Kathisterisi-Ptisis.gr, ο λογαριασμός σας και το χρονοδιάγραμμα θα είναι στα ελληνικά. Αν προτιμάτε να επικοινωνείτε μαζί μας σε άλλη γλώσσα, μπορείτε να επιλέξετε άλλη γλώσσα στο επάνω μέρος του μενού της σελίδας.

Η πτήση μου καθυστέρησε πάνω από 3 ώρες, αλλά ο ιστότοπός σας μου λέει ότι δεν δικαιούμαι να λάβω αποζημίωση. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Διάφοροι παράγοντες καθορίζουν την επιλεξιμότητά σας για αποζημίωση. Σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΕΕ, μόνο οι πτήσεις που εκτελούνται από αεροπορικές εταιρείες της ΕΕ ή αναχωρούν από την ΕΕ πληρούν τις προϋποθέσεις για αποζημίωση. Επιπλέον, εάν είχατε καθυστέρηση αναχώρησης άνω των 3 ωρών, αλλά φτάσατε στον προορισμό σας με καθυστέρηση μικρότερη των 3 ωρών, ενδέχεται να μην είστε επιλέξιμοι. Η αποζημίωση βασίζεται αποκλειστικά στην καθυστέρηση κατά την άφιξη και σε αυτή την περίπτωση δεν θα δικαιούστε αποζημίωση. Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις προϋποθέσεις για τη λήψη αποζημίωσης.

Γιατί η αποζημίωση είναι σε ευρώ και όχι σε λίρες;

Ο κανονισμός (ΕΚ) 261/2004 αφορά τις καθυστερήσεις, τις ακυρώσεις και τις υπερκρατήσεις πτήσεων, καθορίζοντας τα ποσά αποζημίωσης σε ευρώ. Όταν η αεροπορική εταιρεία συμφωνεί να καταβάλει την αποζημίωσή σας, το τελικό ποσό θα αναφέρεται σε ευρώ. Ωστόσο, εάν η αποζημίωση μεταφερθεί στον τραπεζικό σας λογαριασμό στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα την λάβετε σε λίρες, μετατρεπόμενη με την ισχύουσα συναλλαγματική ισοτιμία.

Τι είναι η περίοδος υπαναχώρησης;

Σύμφωνα με τους Κανονισμούς για τις Καταναλωτικές Συμβάσεις του 2013 (άρθρα 30, 31 και 36), μπορείτε να ακυρώσετε την απαίτησή σας εντός 14 ημερών από την υποβολή της σε εμάς. Παρακαλούμε ανατρέξτε στο έγγραφο Όροι και Προϋποθέσεις για περισσότερες λεπτομέρειες.