Ταυτότητα του επιχειρηματία

Yource B.V. ή/και των θυγατρικών του, των ιστότοπων, των εμπορικών σημάτων και των εμπορικών ονομασιών, συμπεριλαμβανομένων των εξής

www.kathisterisi-ptisis.gr | www.vlucht-vertraagd.nl | www.vuelo-retrasado.es | www.flug-verspaetet.de | www.vol-retarde.be | www.vol-retarde.fr | www.flight-delayed.co.uk | www.volo-in-ritardo.it | www.vlucht-vertraagd.be | www.fly-forsinket.dk | www.lot-opozniony.pl | www.flight-delayed.com | www.voo-atrasado.pt | www.your-ce.com | www.ucak-rotar.tr | www.greenclaim.nl

Ταχυδρομική διεύθυνση:

Postbus 3650

1001 AL Άμστερνταμ

Διεύθυνση επίσκεψης:

Overtoom 197-2, 1054HT

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: info@kathisterisi-ptisis.gr

GEMI : 52683702Ταυτότητα του επιχειρηματία

Yource B.V. ή/και των θυγατρικών του, των ιστότοπων, των εμπορικών σημάτων και των εμπορικών ονομασιών, συμπεριλαμβανομένων των εξής

Α. Ορισμοί

Στους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις χρησιμοποιούνται οι εξής ορισμοί:

  1. Yource: Η ιδιωτική εταιρεία περιορισμένης ευθύνης Yource B.V., που λειτουργεί επίσης, αλλά όχι περιοριστικά, με το όνομα Green Claim B.V., Kathisteris-Ptisis.gr, καταχωρημένη στο Εμπορικό Μητρώο με αριθμό αναφοράς 52683702 και με έδρα το Άμστερνταμ, αναφερόμενη στο εξής ως Yource.
  2. Όροι και Προϋποθέσεις: Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις της Yource B.V.
  3. Πελάτης: Ο κύριος της Yource, ο οποίος είναι επίσης ο (επιβάτης) που έχει αξίωση κατά άλλου μέρους, όπως Αεροπορική Εταιρεία, Τουριστικός Οργανισμός και/ή Εμπορικός/Πωλητής/(Ταξιδιωτικός) Πράκτορας. Ο Πελάτης μπορεί να είναι ανεξάρτητος κύριος ή να εκπροσωπεί για παράδειγμα (συν-) επιβάτες όπως (οι) γονείς, κηδεμόνες ή ο επικεφαλής επιβάτης ενός ταξιδιωτικού γκρουπ.
  4. Αξίωση: Αίτημα της Yource, εκ μέρους και/ή εξουσιοδοτημένο από τον/τους Πελάτη/ες, κατά της Αεροπορικής Εταιρείας και/ή Τουριστικού Οργανισμού και/ή Εμπορικού, Πωλητή ή Ενδιάμεσου της (πακέτου) ταξιδιού (υπηρεσίας) και/ή εισιτηρίου πτήσης.
  5. Υπηρεσία Αποζημίωσης: Η υπηρεσία που παρέχεται από την Yource για την υποβολή αξίωσης εκ μέρους του Πελάτη. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την έναρξη νομικών διαδικασιών.
  6. Επικεφαλής Επιβάτης: Ο Πελάτης που έχει συνάψει συμφωνία ταξιδιού ή μεταφοράς με μια Αεροπορική Εταιρεία ή Τουριστικό Οργανισμό εκ μέρους άλλων επιβατών (ο λεγόμενος εκπρόσωπος) και/ή έχει πληρώσει για αυτούς τους συν-επιβάτες.
  7. Αντίπαλο Μέρος: Το μέρος προς το οποίο απευθύνεται η Yource και/ή εκ μέρους του Πελάτη σε αξίωση ή νομική ενέργεια, όπως Αεροπορική Εταιρεία, Τουριστικός Οργανισμός ή Εμπορικός, Πωλητής ή Ενδιάμεσος πωλητής (υπηρεσίας) ταξιδιού.
  8. Αεροπορική Εταιρεία: Η αεροπορική εταιρεία που (μερικώς) λειτούργησε ή σκόπευε να λειτουργήσει την καθυστερημένη, τροποποιημένη, υπεράριθμη, υποβαθμισμένη ή ακυρωμένη πτήση, και/ή που μπορεί να θεωρηθεί ως ο μεταφορέας για οποιονδήποτε τύπο ζημίας ή αδικαιολόγητου πλουτισμού.
  9. Τουριστικός Οργανισμός: Η εταιρεία ή νομικό πρόσωπο που συνθέτει ή πωλεί πακέτο ταξιδιού, ή μπορεί να θεωρηθεί ως Τουριστικός Οργανισμός σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΕ 2015/2302 και/ή την εθνική νομοθεσία που έχει μεταφερθεί στο σχετικό κράτος μέλος.
  10. Πωλητής/Εμπορικός ή (Ταξιδιωτικός) Πράκτορας: Η εταιρεία που μεσολαβεί στην πώληση υπηρεσίας ταξιδιού και/ή δηλώνει ότι ενεργεί ως μεσάζοντας ή πράκτορας και/ή μπορεί να θεωρηθεί ως Πωλητής/Εμπορικός ή (Ταξιδιωτικός) Πράκτορας σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΕ 2015/2302 και/ή ΕΕ 261/2004.
  11. Υπηρεσία ταξιδιού: Διαμονή σε ξενοδοχείο, ενοικίαση αυτοκινήτου ή τροχόσπιτου, εισιτήριο πτήσης ή άλλη (σημαντική) τουριστική δραστηριότητα.
  12. Σύμβαση: Η συμφωνία μεταξύ του Πελάτη και της Yource, βάσει της οποίας ο Πελάτης παρέχει στην Yource εντολή και/ή Πληρεξουσιότητα και/ή (ρητά και εθελοντικά) την άδεια να:
    1. Συλλέξει αποζημίωση και/ή επιστροφές χρημάτων και/ή ζημίες και/ή φόρους και/ή έξοδα ακύρωσης και/ή έξοδα επιβάρυνσης - την Αξίωση - και
    2. Επιτρέπει στην Yource να εκτελέσει όλες τις απαιτούμενες (νομικές) ενέργειες για την είσπραξη της Αξίωσης, η οποία τίθεται σε ισχύ με την παροχή της Πληρεξουσιότητας ή της ανάθεσης για αυτόν τον σκοπό.
    3. Συμβληθεί με δικηγόρο εκ μέρους του Πελάτη, εφόσον δεν απαιτείται επιπλέον Πληρεξουσιότητα για τον δικηγόρο της σύμβασης στη χώρα όπου η Yource θα επιλέξει να προβεί σε νομική ενέργεια.
    4. Αντικατασταθεί για όλες τις νομικές ενέργειες από εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο που ενεργεί ή είναι υποχρεωμένος να ενεργεί εκ μέρους του Πελάτη και της Yource, ο οποίος μπορεί να είναι (αλλά δεν περιορίζεται σε) υποχρεωτική νομική εκπροσώπηση.
  13. Δικαίωμα υπαναχώρησης: Η δυνατότητα του Πελάτη να ακυρώσει τη σύμβαση εξ αποστάσεως εντός της νόμιμης περιόδου υπαναχώρησης των 14 ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς και εξαιρέσεις, παραπέμπουμε στον σύνδεσμο https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm. Η σχετική διάταξη θα καλυφθεί επίσης στο άρθρο C αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων.
  14. Διαδικασία: Οι δραστηριότητες ξεκινούν μόλις ο Πελάτης έχει δώσει εντολή στην Yource υπογράφοντας την Πληρεξουσιότητα/εντολή ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο μέσω του οποίου η Σύμβαση καθίσταται νομικά δεσμευτική. Η Yource μπορεί και θα συντάξει και θα στείλει επιστολές για να προσπαθήσει να συλλέξει τα οφειλόμενα ποσά ως μέρος της Αξίωσης και/ή να πραγματοποιήσει όλες τις απαραίτητες (νομικές) ενέργειες, κατά την κρίση της. Η Yource διατηρεί το δικαίωμα να σταματήσει την Αξίωση ανά πάσα στιγμή ή να τερματίσει μονομερώς τη Σύμβαση, εάν έχει σοβαρό λόγο να το πράξει. Σε περίπτωση που η αξίωση δεν εισπραχθεί κατά τη διαδικασία εκτός δικαστηρίου, η Yource θα κρίνει αν επιθυμεί να ξεκινήσει τη Δικαστική Διαδικασία.

Δικαστική Διαδικασία: Τα νομικά μέτρα που λαμβάνει η Yource σε σχέση με την Αξίωση εκ μέρους της και/ή για λογαριασμό της Yource, τα οποία περιλαμβάνουν (αλλά δεν περιορίζονται σε) τη σύνταξη κλήσης και/ή την διεξαγωγή δικαστικής διαδικασίας κατά του Αντίπαλου Μέρους, αιτήματα σύμφωνα με τον Νόμο για την Ελευθερία της Πληροφόρησης, αιτήσεις, αιτήματα εκτέλεσης και την επίτευξη φιλικής συμφωνίας με το Αντίπαλο Μέρος, τη συλλογή της Αξίωσης και των δικαστικών εξόδων από το Αντίπαλο Μέρος. Η Yource διατηρεί ρητά το δικαίωμα να διακόψει τη Δικαστική Διαδικασία. Εάν η Yource ξεκινήσει ή εισέλθει στη Δικαστική Διαδικασία και η αξίωση σας εισπραχθεί, ισχύει το Τέλος Υπηρεσίας καθώς και το Νομικό Τέλος. Παρακαλούμε δείτε επίσης την Τιμοκατάλογος σχετικά με το τέλος/κόστος.

Δεν Κερδίζεις, Δεν Πληρώνεις: Η Yource ή οι εκπρόσωποί της θα ενεργούν ως εκπρόσωποι του Πελάτη βάσει συμφωνίας "Δεν Κερδίζεις, Δεν Πληρώνεις". Ο Πελάτης οφείλει ένα συγκεκριμένο τέλος επιτυχίας εφόσον η Yource σε οποιοδήποτε σημείο και από την υπογραφή της Πληρεξουσιότητας επιτύχει την αξίωση, είτε με την είσπραξη πληρωμής από την Yource είτε με την παραλαβή των (αξιολογούμενων ή προς είσπραξη) χρημάτων από τον Πελάτη. Ανάλογα με τις (νομικές) ενέργειες μας, ισχύει το Τέλος Υπηρεσίας και το Νομικό Τέλος. Σχετικά με το τέλος/κόστος, παρακαλούμε δείτε επίσης το Άρθρο G και τον Τιμοκατάλογος.

B. Γενικά

Αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις ισχύουν για τη Σύμβαση που δημιουργείται μεταξύ της Yource ή των συνδεδεμένων εταιρειών της, εμπορικών ονομάτων, σημάτων και ιστοσελίδων και του Πελάτη, και με την οποία η Yource συλλέγει αποζημίωση και/ή έξοδα (ζημία) λόγω καθυστέρησης πτήσης, άρνησης επιβίβασης, αλλαγής προγράμματος πτήσης και/ή επιστροφής εισιτηρίου και/ή των μεγάλων καθυστερήσεων στις διαδικασίες δικαστηρίου στη Γαλλία σύμφωνα με – αλλά όχι περιοριστικά – τον Κανονισμό ΕΚ 261/2004, τον Κανονισμό ΕΚ 2015/2302, τον Κανονισμό ΕΚ 1008/2008/ ή τη Σύμβαση του Μόντρεαλ/Βαρσοβίας (ή τον Κανονισμό ΕΚ 889/2002) και την εθνική νομοθεσία, δικαστικές αποφάσεις και νομολογία. Με την (ψηφιακή) υπογραφή της Πληρεξουσιότητας από τον Πελάτη μέσω της ιστοσελίδας(ών) της Yource, περιλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, του kathisterisi-ptisi.gr, η Σύμβαση μεταξύ της Yource και του Πελάτη καθίσταται έγκυρη.

  1. Η Yource προσφέρει συγκεκριμένες υπηρεσίες για την απόκτηση νομικής αποζημίωσης, ζημιών ή αδικαιολόγητων πληρωμών βάσει, μεταξύ άλλων, του Κανονισμού ΕΚ 261/2004, του Κανονισμού ΕΚ 2015/2302, του Κανονισμού ΕΚ 1008/2008, της Σύμβασης του Μόντρεαλ, του Κανονισμού ΕΚ 785/2004, του Κανονισμού UK 261.
  2. Από τη στιγμή που η Yource έχει λάβει την Αξίωση, θα καταβάλει κάθε εύλογη προσπάθεια για τη συλλογή της Αξίωσης, ωστόσο, δηλώνεται ρητά ότι η απόφαση για την επεξεργασία της Αξίωσης δεν οδηγεί σε υποχρέωση αποτελέσματος. Η Yource θα ενεργεί ως επιμελής πάροχος υπηρεσιών.
  3. Ο Πελάτης θα ενημερώνεται όσο το δυνατόν περισσότερο για τις δυνατότητες συλλογής της Αξίωσης. Ωστόσο, δεν μπορούν να συναχθούν δικαιώματα από τις συμβουλές και τις συστάσεις της Yource. Η Yource δεν παρέχει καμία εγγύηση για το αν η Αξίωση θα εισπραχθεί επιτυχώς ή όχι.
  4. Η Yource διαθέτει ψηφιακό περιβάλλον (λογαριασμό) όπου διατηρεί ενημερωμένο τον Πελάτη για την πορεία της Αξίωσης. Ο Πελάτης μπορεί επίσης να επικοινωνήσει με την Yource μέσω συνομιλίας ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η Yource δεν ευθύνεται/δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε συνέπεια της αμέλειας του Πελάτη να διαβάσει τυχόν ειδοποιήσεις που έχουν τοποθετηθεί στο ψηφιακό περιβάλλον της Yource και/ή που η Yource έχει αποστείλει σε διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει παρασχεθεί από τον Πελάτη. Βλ. επίσης το άρθρο Ε. Υποχρεώσεις του Πελάτη.
  5. Η Yource έχει το δικαίωμα οποιαδήποτε στιγμή - χωρίς να παρέχει λόγους - να μην επεξεργάζεται περαιτέρω την Αξίωση, χωρίς να υπάρχει δικαίωμα (ζημίας) αποζημίωσης. Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση που η Yource ή ο Πελάτης έχει λάβει ή έχει ειδοποιηθεί για την ανάθεση πληρωμής της Αξίωσης.
  6. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα ανά πάσα στιγμή να αποσύρει την υποβληθείσα Αξίωση - αναφέροντας τους λόγους για την αποχώρηση αυτή. Αυτό σημαίνει ότι ενδέχεται να ισχύουν έξοδα ακύρωσης, βλ. επίσης το άρθρο C. Δικαίωμα υπαναχώρησης του Πελάτη.
  7. Η Yource θα χρεώσει έξοδα εάν αποδειχτεί ότι ο Πελάτης έχει λάβει οποιαδήποτε πληρωμή απευθείας από το αντίπαλο μέρος από τη στιγμή της υπογραφής της Πληρεξουσιότητας. Βλ. επίσης το άρθρο Β.4. Αυτά τα έξοδα μπορεί να αυξηθούν σημαντικά ανάλογα με τις προσπάθειες που έχουν ήδη καταβληθεί, αλλά και εάν έχει ξεκινήσει δικαστική διαδικασία και περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, αμοιβές, δικαστικά έξοδα, αμοιβές δικαστικού επιμελητή, έξοδα συλλογής, έξοδα μετάφρασης κ.λπ. Η Yource θα υποβάλει αναλυτική δήλωση αυτών των εξόδων. Παρακαλούμε δείτε επίσης το άρθρο G.2. και τον Τιμοκατάλογο.
  8. Η Σύμβαση μεταξύ του Πελάτη και της Yource ισχύει έως ότου η Αξίωση κλείσει ρητά γραπτώς από την Yource ή τον Πελάτη (και/ή η Πληρεξουσιότητα από τον Πελάτη) και/ή πληρωθεί στον Πελάτη, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων Β.5, Β.6 και/ή Β.7 και/ή Β.4. και/ή C.3. Αυτά τα άρθρα παραμένουν πλήρως εφαρμοστέα.
  9. Ο Πελάτης ενεργεί παράνομα κατά της Yource όταν ο Πελάτης, χωρίς τη γνώση της Yource, πραγματοποιεί (νομικές) ενέργειες ανεξάρτητα ή μέσω τρίτων για να συλλέξει την Αξίωση ή δίνει την εντολή να το πράξουν τρίτοι μετά την υπογραφή της Πληρεξουσιότητας. Σε αυτήν την περίπτωση, ο Πελάτης θα είναι υπεύθυνος για τα έξοδα που έχει λογικά επωμιστεί η Yource.

C. Δικαίωμα Υπαναχώρησης του Πελάτη

Ο Πελάτης έχει το νόμιμο δικαίωμα να αποσυρθεί ελεύθερα από τη σύμβαση εξ αποστάσεως εντός της νομικής προθεσμίας υπαναχώρησης των 14 ημερών χωρίς καμία εξήγηση ή κόστος, εκτός όπως ορίζεται στο Άρθρο C.2. Η περίοδος αυτή αρχίζει από τη στιγμή που υπογράφεται η Πληρεξουσιότητα. Μετά την παρέλευση αυτής της περιόδου, το τέλος υπηρεσίας και ενδεχομένως το νομικό τέλος μπορεί να χρεωθούν, εάν ο Πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει τη Σύμβαση.

  1. Από τη στιγμή που η Πληρεξουσιότητα υπογράφεται από τον Πελάτη, ο Πελάτης συναινεί ρητά με την έναρξη των δραστηριοτήτων που θα εκτελούνται από την Yource. Η Yource θα εκτελέσει άμεσα δραστηριότητες εκ μέρους του Πελάτη. Σε περίπτωση που η Yource ολοκληρώσει τις δραστηριότητες και έχει επιτύχει την Αξίωση ή έχει λάβει υπόσχεση ανάθεσης εντός 14 ημερών, είτε απευθείας είτε από τον Πελάτη, ο Πελάτης παραιτείται από το δικαίωμα υπαναχώρησης. Επομένως, η νομική περίοδος υπαναχώρησης των 14 ημερών δεν μπορεί πλέον να εφαρμοστεί δωρεάν, αλλά το τέλος υπηρεσίας καταβάλλεται. Σχετικά με το τέλος υπηρεσίας/κόστος, παρακαλούμε δείτε επίσης τον Τιμοκατάλογο.
  2. Ο Πελάτης ενημερώνεται για την εν λόγω φόρμα ακύρωσης https://www.citizensadvice.org.uk/consumer/template-letters/letters/cancelling-goods-or-services/letter-to-cancel-a-service-arranged-online-over-the-phone-or-by-mail-order/. Επίσης, ο Πελάτης μπορεί να τερματίσει τη Σύμβαση με οποιοδήποτε γραπτό και σαφή τρόπο (δηλαδή να αποσύρει την Πληρεξουσιότητα), οπότε τα άρθρα B.6. και/ή B.7. και/ή B.4. και/ή C.2, C.3, C.6, C.7 και C.9 ισχύουν.
  3. Ο κίνδυνος και το βάρος της απόδειξης για τη σωστή και έγκαιρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης βαρύνουν τον Πελάτη.
  4. Όλα τα (προσωπικά) δεδομένα που συλλέγονται στο πλαίσιο της εκτέλεσης της Σύμβασης (υπηρεσία αποζημίωσης) υπόκεινται στην Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μας (https://www.flight-delayed.com/privacy).

E. Υποχρεώσεις του Πελάτη

Με την υπογραφή της Πληρεξουσιότητας, ο Πελάτης δηλώνει ότι όλες οι πληροφορίες που παρέχονται είναι ακριβείς, πλήρεις και αληθείς.

  1. Ο Πελάτης θα ενημερώνει την Yource για κάθε αλληλογραφία που έχει σταλεί ή λάβει από το Αντίπαλο Μέρος. Αυτό περιλαμβάνει οποιεσδήποτε προσφορές, κουπόνια και εκπτώσεις που έχουν δοθεί ή γίνουν σχετικά με την Αξίωση πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά την υπογραφή αυτής της Σύμβασης.
    1. Εάν αυτό δεν τηρηθεί, η Yource ενδέχεται να χρεώσει το Τέλος Υπηρεσίας και/ή το Νομικό Τέλος και/ή τα έξοδα στον Πελάτη.
  2. Ο Πελάτης θα συμμορφώνεται πάντα με τις οδηγίες της Yource σχετικά με την Αξίωση και θα ακολουθεί αυτές τις οδηγίες, εφόσον είναι νομικά, ευκαιριακά, εύλογα ή δικαιολογημένα, προχωρώντας με την εφαρμογή αυτών. Η Yource δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη και/ή υπεύθυνη για οποιαδήποτε ζημία και/ή για την παρέλευση νομικών προθεσμιών ή περιοριστικών προθεσμιών που προκύπτουν από την αποτυχία του Πελάτη να το κάνει.
  3. Ο Πελάτης θα απέχει από οποιαδήποτε επικοινωνία (άμεσα ή μέσω τρίτων) με το Αντίπαλο Μέρος μόλις υπογραφεί αυτή η Σύμβαση, και καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, εκτός εάν συμφωνηθεί ρητά με την Yource εγγράφως ή θα ενημερώσει αμέσως την Yource αν επικοινωνήσει μαζί του οποιοδήποτε άλλο μέρος εκτός από την Yource. Η Yource δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε (ενδεχόμενη) ζημιά ή για την απώλεια της Αξίωσης και/ή του δικαιώματος για (περαιτέρω) αποζημίωση/ανταπόδοση που προκύπτει από τις δικές ενέργειες του Πελάτη.
  4. Ο Πελάτης θα ενημερώνει πάντα και αμέσως την Yource για οποιεσδήποτε ειδήσεις ή εξελίξεις σχετικά με την Αξίωση. 
    1. Σε περίπτωση που το Αντίπαλο Μέρος επικοινωνήσει οποιαδήποτε προσφορά ή νέα απευθείας με τον Πελάτη, ο Πελάτης έχει την υποχρέωση να ενημερώσει άμεσα την Yource εγγράφως (μέσω email ή μέσω του λογαριασμού). Εάν η προσφορά μπορεί να θεωρηθεί ως (προς λήψη) πληρωμή, όπως ορίζεται στο άρθρο E.12, η Yource μπορεί να χρεώσει το Τέλος Υπηρεσίας και/ή το Νομικό Τέλος.
    2. Η Yource δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για την αποτυχία του Πελάτη να ακολουθήσει αυτήν την οδηγία ή για οποιεσδήποτε συνέπειες αυτής, παραπέμπει όμως ρητά στα άρθρα B, C και E.
  5. Εάν τα στοιχεία επικοινωνίας του Πελάτη αλλάξουν μετά την υπογραφή της Σύμβασης, ο Πελάτης θα ενημερώσει αμέσως την Yource για αυτές τις αλλαγές. Η Yource δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη και/ή υπεύθυνη για την απώλεια χρόνου και την παρέλευση νομικών προθεσμιών ή περιοριστικών προθεσμιών, καθώς και για οποιεσδήποτε άλλες συνέπειες που προκύπτουν από την αποτυχία του Πελάτη να παρέχει ακριβή στοιχεία επικοινωνίας ή την αποτυχία του να ενημερώσει την Yource για τυχόν αλλαγές.
  6. Ο Πελάτης δεν επιτρέπεται να μεταβιβάσει (εκχωρήσει) ή να καταθέσει την Αξίωση κατά τη διάρκεια όλης της διαδικασίας της Αξίωσης, εκτός εάν συμφωνηθεί εγγράφως με την Yource και υπόκειται σε (ενδεχόμενα) έξοδα. Επομένως, ισχύει ένας σχετικός περιορισμός στην εκχώρηση. Εάν επιθυμείτε να μεταβιβάσετε την πιθανή πληρωμή της Αξίωσης σε τρίτο μέρος, η Yource μπορεί να παρέχει τη συνεργασία της σε αυτό το θέμα. Μπορείτε να υποβάλλετε ένα (τεκμηριωμένο) αίτημα σχετικά με αυτό στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, μια περίπτωση που αφορά σε διαχειριστή που πρέπει να λάβει την πληρωμή, εκκαθαριστή και/ή τον διαχωρισμό ενός ποσού που θα ληφθεί λόγω διαδικασιών διαζυγίου, κ.λπ.
  7. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να καταγγείλει τη Σύμβαση νωρίτερα ανά πάσα στιγμή, με την προϋπόθεση ότι έχει ενημερώσει ρητά την Yource εγγράφως. Η πρόωρη καταγγελία της Σύμβασης υπόκειται γενικά σε έξοδα, σύμφωνα με τις διατάξεις που καθορίζονται στους παρόντες Γενικούς Όρους και Συνθήκες και στον Τιμοκατάλογό μας.
  8. Σε περίπτωση που (μέρος της) Αξίωσης πληρωθεί από το Αντίπαλο Μέρος, ο Πελάτης θα οφείλει ένα ποσοστό επιτυχίας επί του συνολικού ποσού αποζημίωσης που έχει συλλεγεί (ή θα συλλεγεί). 
    1. Σε περίπτωση που η Αξίωση αναγνωριστεί από το Δικαστήριο υπέρ της Yource, όλα τα νομικά έξοδα που θα αποδοθούν θα ανήκουν στην Yource. Ο Πελάτης δεν θα λάβει ποτέ ποσοστό επί αυτών των αναγνωρισμένων νομικών εξόδων.
    2. Σε περίπτωση που η πληρωμή καταβληθεί απευθείας στην Yource, η Yource θα παρακρατήσει το Τέλος Υπηρεσίας και (ενδεχομένως) το Νομικό Τέλος από το συνολικό ποσό που θα λάβει ο Πελάτης.
    3. Σε περίπτωση που (μέρος της) Αξίωσης καταβληθεί στον Πελάτη από το Αντίπαλο Μέρος, σύμφωνα με τις άλλες διατάξεις που ορίζονται στους παρόντες Όρους και Συνθήκες, ο Πελάτης θα οφείλει το Τέλος Υπηρεσίας, (ενδεχομένως) το Νομικό Τέλος και (ενδεχομένως) τα έξοδα που έχουν καταβληθεί στην Yource. Ο Πελάτης έχει την υποχρέωση να καταβάλει την πληρωμή στην Yource εντός 14 ημερών από την παραλαβή του τιμολογίου.
  9. Ο Πελάτης συμφωνεί με την υπογραφή της Πληρεξουσιότητας ότι η πληρωμή μπορεί να γίνει έγκυρα μόνο στην Yource.
  10. Σε περίπτωση καθυστέρησης πληρωμής ή ατελούς πληρωμής, μετά την αποστολή ειδοποίησης καθυστέρησης και κλήσης για πληρωμή, μπορεί να ξεκινήσει διαδικασία είσπραξης χρεών. 
    1. Σε αυτή την περίπτωση, ο Πελάτης θα είναι υποχρεωμένος να καταβάλει τα έξοδα που προκύπτουν από την Yource (τη ζημιά) και/ή την απώλεια κέρδους και κύκλου εργασιών, από τα οποία μπορεί να αφαιρεθεί οποιαδήποτε πληρωμή έχει ήδη πραγματοποιηθεί. Όλα τα παραπάνω έξοδα θα ανακτηθούν από τον Πελάτη. Τα εξωδικαστικά έξοδα είσπραξης θα καθορίζονται σύμφωνα με τις εφαρμοστέες νομικές διατάξεις που ισχύουν.
    2. Κάθε πληρωμή που πραγματοποιεί ο Πελάτης θα εφαρμόζεται πρώτα για την αποπληρωμή των τυχόν τόκων που οφείλονται και στη συνέχεια για την αποπληρωμή των (νομικών) εξόδων που έχουν πραγματοποιηθεί. Μόνο αφού καταβληθούν αυτά τα ποσά, οποιαδήποτε πληρωμή από τον Πελάτη θα χρησιμοποιηθεί για την αποπληρωμή της εκκρεμής βασικής οφειλής· του Τέλους Υπηρεσίας και (ενδεχομένως) του Νομικού Τέλους. Διατηρούμε το δικαίωμα να συμψηφίσουμε τέλη ή απαιτήσεις που πρέπει να ληφθούν με τις ήδη καταβληθείσες πληρωμές ή τις εκκρεμείς πληρωμές για οποιαδήποτε υπηρεσία ή συμφωνία.
  11. Ο Πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει αμέσως την Yource για την άμεση παραλαβή χρημάτων από οποιοδήποτε Αντίπαλο Μέρος ή τους αντιπροσώπους του και/ή οποιαδήποτε επικοινωνία από ή εκ μέρους του Αντίπαλου Μέρους, εκτός της Yource.
    1. Εάν ο Πελάτης δεν το πράξει ή αποκρύψει πληροφορίες και η παραλαβή ή η υπόσχεση πληρωμής από το Αντίπαλο Μέρος φτάσει στην προσοχή της Yource αργότερα, ο Πελάτης μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος για οποιεσδήποτε νομικές ενέργειες έχουν ήδη ξεκινήσει από την Yource εκ μέρους του Πελάτη και που έχουν οδηγήσει σε έξοδα. Σε αυτή την περίπτωση, αυτά τα έξοδα θα ανακτηθούν από τον Πελάτη. Δείτε επίσης τα Άρθρα B.7, B.9, E.12, G, H και τον Τιμοκατάλογό μας.
  12. Ο Πελάτης υποχρεούται να ακυρώσει ανεξάρτητα οποιαδήποτε υφιστάμενη καταγεγραμμένη διαφορά με το Αντίπαλο Μέρος σχετικά με την Αξίωση από τη στιγμή που υπογράφεται η Πληρεξουσιότητα.

F. Ευθύνη

  1. Η Yource έχει την υποχρέωση να ερευνήσει την αξίωση του Πελάτη με τις καλύτερες δυνατές προσπάθειες. Τα αποτελέσματα της έρευνας της Yource είναι αποφασιστικής φύσης και δεν υπόκεινται σε επικοινωνία.
  2. Δεδομένου ότι υπάρχει Σύμβαση, η Yource οφείλει να ασκήσει την επιμέλεια ενός καλού εργολάβου στις δραστηριότητές της. Αυτό σημαίνει ότι οι (νομικοί) υπάλληλοι πρέπει να ενεργούν όπως θα ενεργούσε ένας ικανός και λογικά δρών επαγγελματίας.
  3. Οποιαδήποτε περαιτέρω ευθύνη της Yource, εκτός από τις περιπτώσεις δόλου ή βαριάς αμέλειας, εξαιρείται, εκτός αν οι υποχρεωτικές διατάξεις ορίζουν διαφορετικά. Αυτή η εξαίρεση ευθύνης καλύπτει - εκτός από και το πολύ την αποζημίωση που επιδικάστηκε από το Αντίπαλο Μέρος - αλλά δεν περιορίζεται σε: όλες τις (άμεσες ή έμμεσες) ζημιές, μη υλικές ζημιές, απώλεια κέρδους και επιχειρηματικές ζημιές, καθώς και οποιαδήποτε ζημιά για οποιοδήποτε λόγο.
    1. Η Yource και/ή οι (νομικοί) υπάλληλοι ή συνεργάτες της μπορούν επίσης να επικαλεστούν αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις.
    2. Η Yource και/ή οι υπάλληλοί της και/ή οι συνεργάτες της δεν φέρουν επίσης καμία ευθύνη για οποιεσδήποτε ζημιές - εκτός αν η Yource έχει λάβει ή κατέχει αποζημίωση που ανήκει δικαιωματικά στον Πελάτη - αν και στο βαθμό που ο Πελάτης έχει αποκαταστήσει ή θα μπορούσε να αποκαταστήσει τις ζημιές του μέσω οποιασδήποτε νομικής βοήθειας, ταξιδιωτικής ή ακύρωσης ασφάλισης και/ή μπορεί να ζητήσει ή να αξιοποιήσει τέτοια ασφάλιση για να διεκδικήσει αξίωση εντός της παραγραφής.
  4. Η απόφαση για την λήψη ή την έναρξη νομικών ενεργειών για την προώθηση της Αξίωσης ή για την (εκτέλεση) είσπραξής της ανήκει αποκλειστικά στη Yource. Η απόφαση θα ληφθεί από την Yource με βάση τα έγγραφα που έχουν διατεθεί στην Yource και/ή τις πληροφορίες που έχουν διατεθεί ή ληφθεί από την Yource. Η Yource έχει το δικαίωμα - χωρίς να φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε αποζημίωση ή ζημιά - να απέχει από τη λήψη νομικών μέτρων ή οποιασδήποτε ενέργειας αν κρίνει ότι μια τέτοια ενέργεια είναι ακατάλληλη, για οποιονδήποτε λόγο.
  5. Η Yource δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε ζημιά προκύψει από την πιθανή παραγραφή της Αξίωσης εάν ο Πελάτης δεν έχει παράσχει στην Yource όλα τα απαραίτητα έγγραφα που απαιτούνται για την επεξεργασία της αξίωσης του.
    1. Αυτό περιλαμβάνει έγκυρο πληρεξούσιο, αντίγραφο έγκυρου εγγράφου ταυτότητας, κάρτα επιβίβασης, ηλεκτρονικό εισιτήριο ή ετικέτα αποσκευών ή
    2. εάν έχει χαθεί ανταπόκριση ή έχει ακυρωθεί πτήση, το εναλλακτικό πρόγραμμα πτήσης. 
    3. Η Yource μπορεί να ζητήσει πλήρες έγγραφο κράτησης ή αντίγραφο της (ταξιδιωτικής) συμφωνίας με έναν αντίπαλο.
  6. Σύμφωνα με τον Κανονισμό ΕΚ 524/2013, υπενθυμίζουμε στον Πελάτη την δυνατότητα υποβολής οποιασδήποτε (εμφανισθείσας) διαφοράς σχετικά με συμφωνία παροχής υπηρεσιών που έχει συναφθεί μέσω διαδικτύου με την Yource στην Πλατφόρμα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ODR). Για το σκοπό αυτό, δείτε: https://commission.europa.eu/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-consumer-complaint/alternative-dispute-resolution-consumers_nl.
  7. Η Yource σημειώνει ότι αυτό παρέχει έναν οριστικό τίτλο για την επιβολή πληρωμών ή μέτρων με βάση την γνωμοδότηση της Πλατφόρμας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ODR).

G. Χωρίς Νίκη, Χωρίς Αμοιβή

Δεν θα χρεωθούν αμοιβές εάν δεν επιτευχθεί καμία αποζημίωση ή πληρωμή της Αξίωσης από το Αντίπαλο Μέρος, εκτός αν αφορά περίπτωση όπως περιγράφεται στο άρθρο:

  1. H.4;
  2. H.12;
  3. C.2;
  4. B.6;
  5. B.7;
  6. B.4;
  7. B.7;

H. Αμοιβές

  1. Όλες οι τιμές και/ή τα τέλη εκφράζονται σε ευρώ και περιλαμβάνουν τον εφαρμοστέο ΦΠΑ, εκτός αν αναφέρεται ρητά διαφορετικά εγγράφως.
  2. Η Yource εφαρμόζει μια αμοιβή υπηρεσίας μόλις η αξίωση του Πελάτη εισπραχθεί από την Yource με οποιονδήποτε τρόπο.
  3. Εάν η αξίωση καταβληθεί απευθείας στον Πελάτη, μετά την υπογραφή της σύμβασης με την Yource (όπως αναφέρεται στο Α.11), θα θεωρηθεί ότι η αξίωση πληρώθηκε χάρη στην εργασία και τις προσπάθειες της Yource. Σε αυτή την περίπτωση, η Yource θα εφαρμόσει μια αμοιβή υπηρεσίας και, αν είναι εφαρμοστέο, μια νομική αμοιβή.
  4. Εάν απαιτηθεί νομική ενέργεια για την είσπραξη της αξίωσης, επιπλέον της αμοιβής υπηρεσίας, θα χρεωθεί μια νομική αμοιβή. Οι νομικές ενέργειες περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε:
    • Σύνταξη ειδοποίησης για καθυστέρηση πληρωμής;
    • Προετοιμασία και/ή κοινοποίηση (προσωρινών) προσκλήσεων, νομικών εγγράφων και υπομνημάτων;
    • Έναρξη μέτρων εκτέλεσης, όπως (επιβολή) κατάσχεσης;
    • Κατάθεση αιτημάτων εκτέλεσης και/ή αιτημάτων βάσει του νόμου WOO;
    • Διαχείριση αιτημάτων σε σχέση με υποβληθέντα αιτήματα;
    • Επίτευξη φιλικών συμφωνιών.
  5. Το ποσό της αμοιβής υπηρεσίας και της νομικής αμοιβής μπορεί να βρεθεί στον τιμοκατάλογό μας.
  6. Όλα τα ποσά που λαμβάνει η Yource από το Αντίπαλο Μέρος μετά την υπογραφή της σύμβασης με τον Πελάτη θα θεωρούνται ποσά που εισπράχθηκαν μέσω της εργασίας και των προσπαθειών της Yource. Το αν ο Πελάτης συνέβαλε ή όχι στην είσπραξη των ποσών δεν αλλάζει αυτό.
  7. Η Yource έχει πάντα την εξουσία να αφαιρεί την αμοιβή υπηρεσίας και την νομική αμοιβή από τα ποσά (που πρόκειται να) ληφθούν και κατατεθούν στον λογαριασμό της Yource.
  8. Από τη στιγμή που η σύμβαση έχει συναφθεί, η Yource μπορεί να εισπράξει νόμιμο τόκο και άλλες (πραγματικές) δαπάνες από το Αντίπαλο Μέρος. Αυτές οι δαπάνες περιλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται σε:
  • (Επιπλέον) εξωδικαστικά (συλλεκτικά) έξοδα;
  • Δικαστικά τέλη;
  • Δικαστικά έξοδα;
  • Εξοδα μετάφρασης;
  • Έξοδα δικαστικού επιμελητή;
  • Μισθός εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου;
  • Έξοδα μετά την διαδικασία.

9. Σε περίπτωση πληρωμής, τα έξοδα που περιγράφονται στο προηγούμενο άρθρο θα καταβληθούν εξ ολοκλήρου στη Yource, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά εγγράφως.

10. Όπως αναφέρεται (μεταξύ άλλων) στο άρθρο E.12, ο Πελάτης θα ενημερώσει άμεσα την Yource για οποιαδήποτε άμεση πληρωμή στον Πελάτη, αλλά όχι αργότερα από 14 ημέρες μετά την αποδοχή ή λήψη της (προσφοράς πληρωμής). Εάν ο Πελάτης δεν το πράξει, όλα τα έξοδα που προκύπτουν για την είσπραξη της αμοιβής υπηρεσίας και/ή της νομικής αμοιβής θα βαρύνουν τον Πελάτη.
 Η αποδοχή οποιασδήποτε προσφοράς με τη μορφή επιταγής, μιλίων αεροπορικής εταιρείας, κουπονιού και/ή μετρητών θεωρείται επίσης (αλλά όχι εξαντλητικά) πληρωμή.

11. Εάν το ποσό της άμεσης πληρωμής είναι μικρότερο από την αξίωση με την Yource, η Yource θα μειώσει τη βάση της εφαρμοστέας αμοιβής υπηρεσίας στην αξία του ποσού που έλαβε ο Πελάτης.

12. Εάν το ποσό που προσφέρεται απευθείας στον Πελάτη υπερβαίνει το ποσό της αξίωσης με την Yource, η Yource δεν θα αυξήσει τη βάση της εφαρμοστέας αμοιβής υπηρεσίας. Εάν η Yource έχει ήδη αναλάβει νομικές ενέργειες, η νομική αμοιβή θα χρεωθεί επίσης, όπως αναφέρεται στο άρθρο H.4.

13. Η Yource διατηρεί το δικαίωμα να αυξήσει την αμοιβή υπηρεσίας και τη νομική αμοιβή για μελλοντικές συμβάσεις.

I. Πληρωμή

  1. Μια αξίωση που υποβάλλεται από τον Πελάτη συνήθως περιλαμβάνει πολλούς επιβάτες και μόνο μια καθορισμένη διεύθυνση email μέσω της οποίας γίνεται η επικοινωνία και/ή ο λογαριασμός του Πελάτη συνδέεται με την αξίωση. Ο Πελάτης που ανεβάζει την αξίωση ενεργεί κατά συνέπεια (εν μέρει) ως ο υπεύθυνος επικοινωνίας για τους άλλους Πελάτες που περιλαμβάνονται στην ίδια αξίωση. Αυτό είναι σημαντικό για την επεξεργασία της αξίωσης για τους εξής λόγους:

  2. Μόνο μετά τη συλλογή της αξίωσης, η Yource θα ζητήσει από τον Πελάτη (τον υπεύθυνο επικοινωνίας) τα στοιχεία πληρωμής στα οποία μπορεί να γίνει η πληρωμή. Μετά την παραλαβή αυτών των στοιχείων, η Yource θα πραγματοποιήσει την πληρωμή εντός 30 ημερών.

  3. Οι πληρωμές θα γίνονται στον (τραπεζικό) λογαριασμό που παρέχει ο Πελάτης στη Yource. Ο Πελάτης που ενεργεί ως ο λεγόμενος υπεύθυνος επικοινωνίας για την αξίωση ή ο Πελάτης που έχει παράσχει τη διεύθυνση email για οποιαδήποτε επικοινωνία και τα στοιχεία πληρωμής στη Yource δηλώνει ότι είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε διανομή/κατανομή/διακανονισμό των ποσών (που πρόκειται να) ληφθούν από την αξίωση για τους άλλους Πελάτες που εκπροσωπεί ως υπεύθυνος επικοινωνίας.

    1. Η Yource δεν φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία προκύψει από την παροχή λανθασμένων τραπεζικών στοιχείων από τον Πελάτη (τον υπεύθυνο επικοινωνίας). Η Yource δεν είναι επίσης υπεύθυνη για οποιαδήποτε συζήτηση που προκύψει ή υπάρχει σχετικά με μια πληρωμή που έγινε στον Πελάτη (υπεύθυνο επικοινωνίας) σε σχέση με το άρθρο I.3.
    2. Εάν μια τράπεζα επιβάλλει οποιαδήποτε χρεώσεις συναλλαγής για τη μεταφορά ποσού στον Πελάτη, αυτές οι χρεώσεις θα βαρύνουν τον Πελάτη. Η χρέωση συναλλαγής θα αφαιρεθεί από το ποσό που πρέπει να καταβληθεί ή να τιμολογηθεί εάν το ποσό ληφθεί απευθείας από τον Πελάτη.
    3. Η Yource δεν είναι υποχρεωμένη να πραγματοποιήσει εκ νέου την πληρωμή εάν τα στοιχεία πληρωμής που παρέχει ο Πελάτης είναι (αποδειχθεί) λανθασμένα.

J. Ανώτερη Βία

  1. Η Yource δεν υποχρεούται να εκπληρώσει καμία υποχρέωση προς τον Πελάτη εάν εμποδίζεται να το κάνει λόγω ανώτερης βίας ή μιας κατάστασης που δεν είναι υπεύθυνη για αυτήν, ούτε για την οποία φέρει ευθύνη σύμφωνα με το νόμο, νομική πράξη ή γενικά αποδεκτά πρότυπα.

  2. Η ανώτερη βία θα σημαίνει σε κάθε περίπτωση: όλες τις εξωτερικές αιτίες, προβλεπόμενες ή απρόβλεπτες, τις οποίες η Yource (εύλογα) δεν μπορεί ή δεν μπορούσε να επηρεάσει, ως αποτέλεσμα των οποίων η Yource δεν είναι σε θέση να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς τον Πελάτη.

    1. Η Yource έχει το δικαίωμα να επικαλεστεί την ανώτερη βία εάν η κατάσταση εμποδίζει την (περαιτέρω) εκπλήρωση της Σύμβασης αφού η Yource θα έπρεπε να είχε εκπληρώσει μια/όλες τις υποχρεώσεις της βάσει της Σύμβασης.
  3. Η Yource μπορεί να αναστείλει τις υποχρεώσεις της προς τον Πελάτη όσο διαρκεί η κατάσταση ανώτερης βίας. Κάθε υποχρέωση να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της λήγει μετά από διάστημα ενός (1) έτους, υπολογιζόμενο από την στιγμή που οι υποχρεώσεις αναστάλθηκαν λόγω της κατάστασης ανώτερης βίας.

K. Παραγραφή
 Η παραγραφή για όλες τις αξιώσεις κατά της Yource και των τρίτων μερών που εμπλέκονται από την Yource στην εκτέλεση της Σύμβασης είναι ένα (1) έτος και μία (1) ημέρα, ξεκινώντας από την ημέρα της τελικής απόφασης, της λήξης της αξίωσης ή της πληρωμής της αξίωσης.

L. Εφαρμοστέο Δίκαιο

  1. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει μεταξύ του Πελάτη και της Yource, η οποία προέρχεται από αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις ή τη Σύμβαση, θα διέπεται από το Ολλανδικό δίκαιο. Αυτό δεν επηρεάζει τις υποχρεωτικές διατάξεις του νομικού συστήματος που θα ίσχυαν χωρίς αυτήν την ρήτρα επιλογής δικαίου, π.χ. τις υποχρεωτικές διατάξεις της χώρας κατοικίας του Πελάτη.

  2. Όταν η Yource προχωρά σε νομικές διαδικασίες για την ανάκτηση της αξίωσης, το δικονομικό δίκαιο της χώρας στην οποία διεξάγεται η διαδικασία θα εφαρμόζεται.

  3. Εάν μια ή περισσότερες διατάξεις αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων κηρυχθούν μη δεσμευτικές, άκυρες ή μη εκτελεστές, αυτό δεν θα επηρεάσει τις υπόλοιπες διατάξεις.

    1. Στην παραπάνω περίπτωση, η Yource διατηρεί το δικαίωμα να αντικαταστήσει τη μη δεσμευτική, άκυρη ή μη εκτελεστή διάταξη(εις).
    2. Εάν μια υπηρεσία που περιλαμβάνεται στη Σύμβαση υπόκειται σε Συνθήκη ή Κανονισμό της ΕΕ, η Yource μπορεί να επικαλεστεί εξαίρεση ή περιορισμό της ευθύνης που παρέχεται ή επιτρέπεται σε πάροχο υπηρεσιών από αυτήν τη Συνθήκη ή Κανονισμό.

Όλοι οι όροι και οι συνθήκες