Ελέγξτε την αποζημίωση

Τελευταία ενημέρωση

Σύμβαση Υπηρεσίας Premium της Yource

Ταυτότητα

Η Yource B.V. και/ή οι συνδεδεμένες εταιρείες, ιστότοποι, εμπορικές επωνυμίες και εμπορικά σήματα, συμπεριλαμβανομένων των

www.vlucht-vertraagd.nl | www.vuelo-con-retraso.es | www.flug-verspaetet.de | www.vol-retarde.be | www.vol-retarde.fr | www.flight-delayed.co.uk | www.volo-in-ritardo.it | www.vlucht-vertraagd.be | www.fly-forsinket.dk | www.lot-opozniony.pl | www.flight-delayed.com | www.voo-atrasado.pt | www.yource.com | www.greenclaim.nl

Όνομα τομέα: kathisterisi-ptisis.gr/premium

Ταχυδρομική θυρίδα 3650, 1001 AL Amsterdam

Email: info@kathisterisi-ptisis.gr

Εγγεγραμμένη στο Ολλανδικό Εμπορικό Επιμελητήριο υπό αριθμό: 52683702

1. ΟΡΙΣΜΟΙ

1.1 Yource: η ιδιωτική εταιρεία περιορισμένης ευθύνης Yource B.V., η οποία δραστηριοποιείται επίσης υπό, αλλά όχι αποκλειστικά, τα ονόματα Green Claim B.V., Flight-Delayed.com, εγγεγραμμένη στο Εμπορικό Μητρώο με αριθμό αναφοράς 52683702 και με έδρα στο Άμστερνταμ, εφεξής αποκαλούμενη ως Yource·

1.2 Απαίτηση (Claim): απαίτηση της Yource, εκ μέρους και/ή κατόπιν εξουσιοδότησης του Συνδρομητή, έναντι της Αεροπορικής Εταιρείας και/ή του Ταξιδιωτικού Πράκτορα και/ή Εμπόρου, Μεταπωλητή ενός (πακέτου) ταξιδιού (υπηρεσίας) και/ή αεροπορικού εισιτηρίου.

1.3 Υπηρεσία Αποζημίωσης: η υπηρεσία που παρέχει η Yource για την υποβολή απαίτησης εκ μέρους του Συνδρομητή, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει – αλλά δεν περιορίζεται σε – την έναρξη νομικών διαδικασιών, μέτρων αναγκαστικής εκτέλεσης κ.λπ.

1.4 Διαχειριστής Αίθουσας: κάθε ανεξάρτητο τρίτο πρόσωπο, εργολάβος ή οργανισμός που κατέχει και/ή διαχειρίζεται οποιαδήποτε από τις αίθουσες αναμονής αεροδρομίων που αποτελούν μέρος της Υπηρεσίας Αίθουσας.

1.5 Υπηρεσία Αίθουσας: ο Συνδρομητής δικαιούται να εισέλθει και να αναμείνει σε αίθουσα αεροδρομίου, σύμφωνα με τους όρους του Διαχειριστή Αίθουσας, όταν μια πτήση καθυστερεί τουλάχιστον μία (1) ώρα ή ακυρωθεί. Για τους όρους του Διαχειριστή Αίθουσας, δείτε επίσης: https://loungefinder.loungekey.com/pass/conditions-of-use.

1.6 Υπηρεσία Yource Premium (εφεξής: “Premium Service”): Η Premium Service συνεπάγεται ότι ο Συνδρομητής θα έχει δωρεάν χρήση για ένα (1) έτος της Υπηρεσίας Αποζημίωσης για αποζημιώσεις που αφορούν τον Κανονισμό (ΕΕ) 261/2004 και τις αξιώσεις UK261, καθώς και, εφόσον πληροί τις προϋποθέσεις, πρόσβαση στην Υπηρεσία Αίθουσας.

1.7 Εγγραφή: η στιγμή κατά την οποία ο Συνδρομητής συνάπτει τη συμφωνία για την Premium Service.

1.8 Συνδρομητής: το πρόσωπο που έχει εγγραφεί στην Premium Service.

1.9 Συνδρομή: η εγγραφή σας στην Premium Service.

1.10 Τέλος Συνδρομής: το ετήσιο τέλος για την Premium Service.

1.11 Στοιχεία Πτήσης: τα στοιχεία της πτήσης που ο Συνδρομητής πρέπει να εισαγάγει (ψηφιακά) προκειμένου να τηρεί τους όρους της Premium Service.

1.12 Προγραμματισμένη Πτήση: πτήση που ο Συνδρομητής έχει κλείσει και προγραμματίσει με την πρόθεση να επιβιβαστεί σε αυτή.

1.13 Αντίδικος: το μέρος στο οποίο απευθύνεται η Yource και/ή ενεργεί εκ μέρους του/των Συνδρομητή/ών σε απαίτηση ή νομική ενέργεια, όπως Αεροπορική Εταιρεία, Ταξιδιωτικός Πράκτορας ή Έμπορος, Μεταπωλητής (αεροπορικής) υπηρεσίας ή ταξιδιού.

1.14 Δικαίωμα Υπαναχώρησης: η δυνατότητα του Συνδρομητή να ακυρώσει τη σύμβαση εξ αποστάσεως εντός της νόμιμης περιόδου υπαναχώρησης των 14 ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς και τις εξαιρέσεις, μπορείτε να ανατρέξετε στον σύνδεσμο https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm. Η σχετική διάταξη καλύπτεται επίσης στην ενότητα 6 της παρούσας σύμβασης.

1.15 Πάσο LoungeKey: ο τρόπος με τον οποίο ο Συνδρομητής μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στην αίθουσα, ο οποίος μπορεί να είναι ένα κουπόνι μίας χρήσης που περιέχει κωδικό QR ή οποιαδήποτε άλλη μέθοδος εισόδου όπως κοινοποιείται από την Collinson.

2. Η PREMIUM ΥΠΗΡΕΣΙΑ

Χρήση της Premium Υπηρεσίας μας

2.1 Με την υπογραφή της σύμβασης και τη χρήση της Premium Υπηρεσίας μας, επιβεβαιώνετε ότι είστε φυσικό πρόσωπο που μπορεί να συνάπτει νομικά δεσμευτικές συμφωνίες σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία της χώρας κατοικίας σας και ότι έχετε την εξουσία να αποδεχθείτε τους Όρους εξ ονόματός σας. Οι όροι και προϋποθέσεις ισχύουν για τη συγκεκριμένη σύμβαση, ωστόσο, σε περίπτωση ασυμφωνίας μεταξύ τους, η παρούσα σύμβαση υπερισχύει.

2.2 Για τη χρήση της Premium Υπηρεσίας απαιτείται ένα (έξυπνο) τηλέφωνο προκειμένου να υπάρχει πρόσβαση σε email και/ή SMS. Εάν ο Συνδρομητής δεν έχει μαζί του τηλέφωνο ή οποιαδήποτε άλλη συσκευή για να χρησιμοποιήσει το Πάσο LoungeKey, δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων, ούτε ευθύνη της Yource.

2.3 Μπορείτε να εγγραφείτε στην Premium Υπηρεσία:

2.3.1 καταβάλλοντας εκ των προτέρων το Τέλος Συνδρομής μέσω συνδέσμου πληρωμής που διαχειρίζεται η Stripe·

2.3.2 αποκτώντας την Premium Υπηρεσία μέσω τρίτου συνεργάτη της Yource που είναι εξουσιοδοτημένος από τη Yource να διαθέσει την Premium Υπηρεσία σε εσάς·

2.3.3 επιλέγοντας να εγγραφείτε στην Premium Υπηρεσία μετά από επιτυχή Απαίτηση (Claim). Αυτό σημαίνει ότι η Συνδρομή θα καταβληθεί μέσω παρακράτησης μέρους του ποσού που θα καταβαλλόταν μετά από επιτυχή Απαίτηση. Αυτή η Premium Υπηρεσία θα ισχύει μόνο για Απαιτήσεις που αφορούν πτήσεις που πραγματοποιούνται εντός εκείνου του έτους, αρχίζοντας από τη στιγμή της εγγραφής στην Premium Υπηρεσία.

2.4 Μετά την αποδοχή της αγοράς και την πληρωμή της Premium Υπηρεσίας, ο Συνδρομητής θα λάβει email επιβεβαίωσης από τη Yource.

2.5 Η Premium Υπηρεσία ξεκινά μετά την αποστολή του email επιβεβαίωσης στον Συνδρομητή.

2.6 Περαιτέρω πρακτικές λεπτομέρειες σχετικά με την Premium Υπηρεσία περιλαμβάνονται στο email επιβεβαίωσης.

Λεπτομέρειες της Premium Υπηρεσίας

2.7 Η Premium Υπηρεσία συνεπάγεται ότι ο Συνδρομητής θα έχει για ένα (1) έτος δωρεάν χρήση της Υπηρεσίας Αποζημίωσης μας, όσον αφορά αποζημιώσεις σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 261/2004 και τον κανονισμό UK261. Επιπλέον επιβάτες που περιλαμβάνονται στην Απαίτηση (Claim) του Συνδρομητή δεν θα απολαμβάνουν τα προνόμια της Premium Υπηρεσίας. Ως εκ τούτου, ο Συνδρομητής απαλλάσσεται από το Τέλος Υπηρεσίας και το Νομικό Τέλος, όπως ορίζονται στους όρους και προϋποθέσεις. Για περισσότερες λεπτομέρειες, δείτε την ενότητα Πεδίο Εφαρμογής (άρθρα 2.18 έως 2.20).

Υπηρεσία Αίθουσας

2.8 Η Υπηρεσία Αίθουσας παρέχεται από την COLLINSON INSURANCE SERVICES LIMITED (εφεξής: “Collinson”), εταιρεία εγγεγραμμένη στην Αγγλία και Ουαλία με αριθμό εταιρείας 00758979, με έδρα: 5th Floor, 3 More London Riverside, London SE1 2AQ, United Kingdom.

2.9 Οι Όροι Χρήσης και η Πολιτική Απορρήτου της Collinson, όπως ενημερώνονται από την Collinson κατά καιρούς, εφαρμόζονται για τη χρήση της Υπηρεσίας Αίθουσας.

2.10 Τόσο η Yource όσο και η Collinson ενεργούν ως μεσάζοντες όσον αφορά την πρόσβαση, τις υπηρεσίες προς και εντός των Αιθουσών Αεροδρομίου (Διαχειριστές Αιθουσών).

2.11 Ο Συνδρομητής δικαιούται να εισέλθει και να περιμένει σε αίθουσα αεροδρομίου όταν η πτήση του καθυστερεί τουλάχιστον μία (1) ώρα (Όριο Καθυστέρησης) ή ακυρώνεται έξι ώρες ή λιγότερο (Όριο Ακύρωσης) πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση. Μία καθυστέρηση που πληροί ή υπερβαίνει το Όριο Καθυστέρησης μπορεί να ανακοινωθεί είτε ως μία ενιαία περίοδος καθυστέρησης είτε ως αποτέλεσμα πολλαπλών μικρότερων καθυστερήσεων που αθροιστικά φτάνουν το Όριο Καθυστέρησης.

2.12 Όταν ο Συνδρομητής ολοκληρώσει επιτυχώς την εγγραφή του και πληρωθούν οι προϋποθέσεις του Ορίου Καθυστέρησης και/ή του Ορίου Ακύρωσης, θα λάβει το Πάσο LoungeKey μέσω email και/ή SMS. Για να αποκτήσει πρόσβαση στην Αίθουσα, ο Συνδρομητής πρέπει να έχει μαζί του το εκδοθέν Πάσο LoungeKey κατά την είσοδο. Εάν δεν το έχει, δεν θα του επιτραπεί η είσοδος. Το Πάσο LoungeKey ισχύει μόνο για τα ονομαστικά πρόσωπα που αναφέρονται στο email επιβεβαίωσης.

2.13 Η αναχώρηση της πτήσης/των πτήσεων θα παρακολουθείται μέσω του συστήματος παρακολούθησης πτήσεων της Collinson. Δεν μπορούν να απορρέουν δικαιώματα από αυτό το σύστημα και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση του προγραμματισμένου χρόνου αναχώρησης της πτήσης σας. Επιπλέον, απαιτείται η έγκαιρη καταχώριση της πτήσης, σύμφωνα με το άρθρο 3.1, από τον Συνδρομητή, καθώς και η παροχή αριθμού κινητού τηλεφώνου και email. Είναι ευθύνη του Συνδρομητή να παρέχει ορθές πληροφορίες· εάν οι παρεχόμενες πληροφορίες είναι εσφαλμένες, η Yource και η Collinson δεν φέρουν καμία ευθύνη. Τέλος, η Υπηρεσία Αίθουσας υπόκειται στη διαθεσιμότητα των αιθουσών και δεν εγγυάται πρόσβαση σε αίθουσα όταν προκύψει καθυστέρηση ή ακύρωση.

2.14 Το Πάσο LoungeKey θα είναι έγκυρο για ενενήντα (90) ημέρες από τη στιγμή της έκδοσής του, ωστόσο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά. Ο κατάλογος των διαθέσιμων αιθουσών δημοσιεύεται στη διεύθυνση https://loungefinder.loungekey.com.

2.15 Οι συμμετέχουσες αίθουσες αεροδρομίων ανήκουν και λειτουργούν από ανεξάρτητους Διαχειριστές Αιθουσών (Lounge Operators). Οι Συνδρομητές υπόκεινται στους κανόνες και τις πολιτικές κάθε συμμετέχουσας αίθουσας. Ο Συνδρομητής αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι η Yource και η Collinson δεν έχουν κανέναν έλεγχο, οικονομικό ή άλλο, επί της ιδιοκτησίας ή της διαχείρισης των εν λόγω αιθουσών.

2.16 Η Yource και η Collinson δεν φέρουν ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή τραυματισμό υποστεί ο Συνδρομητής ενώ βρίσκεται σε οποιαδήποτε αίθουσα που συμμετέχει στην Υπηρεσία. Ο υπεύθυνος για οποιαδήποτε παράλειψη σχετικά με την Υπηρεσία Αίθουσας είναι ο Διαχειριστής της Αίθουσας Αεροδρομίου. Η Yource B.V. και η Collinson θα μεσολαβήσουν εκ μέρους σας σε περίπτωση παραπόνου ή οποιουδήποτε ζητήματος που αφορά τον Διαχειριστή της Αίθουσας. Τα παράπονα μπορούν να αποστέλλονται μέσω email στη διεύθυνση: customerservice@collinsongroup.smartdelay.com.

2.17 Η Υπηρεσία Αίθουσας μπορεί να υπόκειται σε αλλαγές κατά καιρούς· οι αλλαγές αυτές ενδέχεται να περιλαμβάνουν, ενδεικτικά, εργασίες κατασκευής, κλείσιμο ή ανακαινίσεις κ.λπ.

Ευθύνη

2.18 Εάν αποτύχουμε να συμμορφωθούμε με την παρούσα σύμβαση, θα ευθυνόμαστε μόνο για την έκδοση ενός κουπονιού αντικατάστασης πρόσβασης σε συμμετέχουσα αίθουσα. Τα κουπόνια αντικατάστασης δεν επιστρέφονται και δεν μπορούν να ανταλλαχθούν με μετρητά. Δεν φέρουμε ευθύνη να σας αποζημιώσουμε για τυχόν προσωπικά έξοδα ή δαπάνες ή για κόστος πρόσβασης σε αίθουσα στο αεροδρόμιο, εάν επιλέξετε να αποκτήσετε πρόσβαση στην αίθουσα με δικό σας κόστος.

2.19 Η Yource και/ή η Collinson δεν φέρουν ευθύνη για οποιαδήποτε (πιθανή) ζημία ή απώλεια απαίτησης και/ή δικαιώματος σε (περαιτέρω) αποζημίωση/αντιστάθμιση που προκύπτει από τις ίδιες ενέργειες του Συνδρομητή.

2.20 Η Yource και/ή η Collinson δεν φέρουν ευθύνη ούτε υπέχουν υποχρέωση για οποιαδήποτε αποτυχία εκτέλεσης ή καθυστέρηση στην εκτέλεση οποιασδήποτε υποχρέωσής τους σύμφωνα με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, εφόσον αυτή προκαλείται από γεγονός εκτός του ελέγχου τους. Ως γεγονός εκτός ελέγχου νοείται κάθε πράξη ή γεγονός πέραν του εύλογου ελέγχου μας, περιλαμβανομένων, ενδεικτικά, απεργιών, αποκλεισμών ή άλλων βιομηχανικών ενεργειών από τρίτους, κοινωνικών αναταραχών, ταραχών, εισβολών, τρομοκρατικών επιθέσεων ή απειλών τέτοιων επιθέσεων, πολέμου (κηρυγμένου ή μη) ή απειλής ή προετοιμασίας πολέμου, πυρκαγιάς, έκρηξης, καταιγίδας, πλημμύρας, σεισμού, καθίζησης εδάφους, επιδημίας ή άλλης φυσικής καταστροφής, ή αποτυχίας δημόσιων ή ιδιωτικών τηλεπικοινωνιακών δικτύων.

2.21 Εναπόκειται αποκλειστικά στη διακριτική ευχέρεια της Yource να προβεί ή να κινήσει νομικές ενέργειες για τη διεκδίκηση ή/και είσπραξη της Απαίτησης. Η απόφαση θα λαμβάνεται από τη Yource βάσει των εγγράφων και/ή των πληροφοριών που έχουν τεθεί ή παρασχεθεί στη διάθεσή της. Η Yource δικαιούται — χωρίς να φέρει καμία ευθύνη για αποζημίωση ή ζημία — να απόσχει από οποιαδήποτε νομική ενέργεια ή άλλη πράξη, εφόσον θεωρεί ότι μια τέτοια ενέργεια δεν είναι σκόπιμη, για οποιονδήποτε λόγο.

Πεδίο Εφαρμογής 

2.22 Η Premium Υπηρεσία ισχύει για ένα (1) έτος. Η ημερομηνία της πτήσης για την οποία υποβλήθηκε η Απαίτηση (Claim) πρέπει να εμπίπτει εντός αυτού του έτους ώστε η Premium Υπηρεσία να εφαρμόζεται στην εν λόγω Απαίτηση.

2.23 Η Premium Υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μέγιστο αριθμό 3 επιτυχημένων Απαιτήσεων ανά έτος Συνδρομής. Μία Απαίτηση θεωρείται επιτυχής όταν η αποζημίωση καταβληθεί στον Συνδρομητή είτε μέσω της Yource είτε απευθείας από τον Αντίδικο (Opposing Party). Εάν ο αριθμός των επιτυχημένων Απαιτήσεων υπερβεί τις 3 αναφερόμενες, θα εφαρμοστεί το Τυπικό (+Νομικό) Τέλος για αυτές τις επιπλέον Απαιτήσεις, όπως αναφέρεται στον Κατάλογο Τιμών (Price list) μας.

2.24 Η Premium Υπηρεσία εφαρμόζεται μόνο σε Απαιτήσεις σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 261/2004 και τον UK261.

3. Επιλεξιμότητα 

3.1 Για να χρησιμοποιήσει ο Συνδρομητής την Premium Υπηρεσία και/ή την Υπηρεσία Αίθουσας (Lounge Service), πρέπει να υποβάλει τα στοιχεία της πτήσης του τουλάχιστον 48 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης της πτήσης στον (ψηφιακό) λογαριασμό του. Αναγνωρίζετε ότι δεν είναι όλες οι πτήσεις επιλέξιμες για εγγραφή.

3.2 Η Premium Υπηρεσία δεν εφαρμόζεται εάν έχετε λάβει μήνυμα ακύρωσης, αλλαγής πτήσης ή καθυστέρησης της Προγραμματισμένης Πτήσης σας πριν την εγγραφή σας στη Συνδρομή.

3.3 Ο Συνδρομητής δεν επιτρέπεται να ενεργεί με εσωτερική πληροφορία σχετικά με ακυρώσεις ή καθυστερήσεις. Επιπλέον, γεγονότα ευρέως γνωστά, όπως ανακοινωμένες απεργίες ή ακραίες καιρικές συνθήκες (π.χ. τυφώνες, ηφαιστειακή στάχτη κ.λπ.), δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται καταχρηστικά στο πλαίσιο της Premium Υπηρεσίας. Για παράδειγμα, γνωρίζοντας ότι η πτήση θα ακυρωθεί και εγγράφοντας τη Συνδρομή με σκοπό την υποβολή Απαίτησης για αυτήν την πτήση μέσω της Premium Υπηρεσίας.

3.4 Δεν επιτρέπεται περισσότερη από μία Απαίτηση για το ίδιο όνομα, πτήση και ημερομηνία.

4. Υποχρεώσεις του Συνδρομητή 

4.1 Ο Συνδρομητής υποχρεούται να ενημερώνει τη Yource για οποιαδήποτε άμεση πληρωμή που λαμβάνει από τον Αντίδικο (Opposing Party).

4.2 Ο Συνδρομητής θα απέχει από οποιαδήποτε επικοινωνία (άμεση ή μέσω τρίτων) με τον Αντίδικο από τη στιγμή που έχει εγγραφεί στη Συνδρομή και καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί ρητά εγγράφως με τη Yource ή θα ενημερώσει άμεσα τη Yource σε περίπτωση που επικοινωνήσει μαζί του άλλο μέρος εκτός της Yource.

4.3 Εάν αλλάξουν τα στοιχεία επικοινωνίας του Συνδρομητή μετά την υπογραφή της Σύμβασης, ο Συνδρομητής θα ενημερώσει αμέσως τη Yource για αυτές τις αλλαγές. Η Yource δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τυχόν απώλεια χρόνου ή λήξη νομικών προθεσμιών, καθώς και για οποιεσδήποτε άλλες πιθανές συνέπειες που προκύπτουν από την αποτυχία του Συνδρομητή να παρέχει σωστά στοιχεία επικοινωνίας ή να ενημερώσει τη Yource για αλλαγές.

5. Ανανέωση της Premium Υπηρεσίας

5.1 Μετά από ένα έτος, η Premium Υπηρεσία θα ανανεώνεται για ένα (1) έτος.

5.2 Κατά την ανανέωση, ο Συνδρομητής οφείλει το Τέλος Συνδρομής (Subscription Fee). Αποδεχόμενος αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις, ο Συνδρομητής συμφωνεί σε επαναλαμβανόμενη χρέωση για την Premium Υπηρεσία. Το Τέλος Συνδρομής θα καλύπτεται μέσω επαναλαμβανόμενης χρέωσης. Ο Συνδρομητής μπορεί να αρνηθεί ή/και να ακυρώσει την επαναλαμβανόμενη χρέωση οποιαδήποτε στιγμή.

5.3 Ο Συνδρομητής θα ενημερώνεται ενεργά και εγγράφως (μέσω e-mail) δύο φορές πριν ανανεωθεί η Premium Υπηρεσία.

5.4 Ο Συνδρομητής μπορεί να μας ενημερώσει οποιαδήποτε στιγμή αν δεν επιθυμεί να ανανεώσει τη Premium Υπηρεσία. Εάν γίνει πριν τη λήξη της ετήσιας Συνδρομής, η υπηρεσία δεν θα ανανεωθεί. Η αυτόματη ανανέωση ακυρώνεται με:

5.4.1 Σύνδεση στον λογαριασμό σας στο Kathisterisi-Ptisis.gr και ακύρωση της ανανέωσης της Συνδρομής, ή

5.4.2 Ρητή ενημέρωση της Yource εγγράφως, στέλνοντας email στο: info@kathisterisi-ptisis.gr

5.5 Όταν η Premium Υπηρεσία ακυρωθεί, δεν θα ανανεώνεται πλέον.

6. Απόσυρση και Τερματισμός

Δικαίωμα Απόσυρσης της Premium Υπηρεσίας

6.1 Ο Συνδρομητής έχει το νόμιμο δικαίωμα να ασκήσει απόσυρση χωρίς κόστος από τη σύμβαση εξ αποστάσεως εντός της νομικής περιόδου υπαναχώρησης 14 ημερών. Αυτή η περίοδος ξεκινά από τη στιγμή που η Premium Υπηρεσία έχει πληρωθεί και επιβεβαιωθεί. Εάν ο Συνδρομητής ασκήσει απόσυρση εντός αυτών των 14 ημερών αλλά έχει υποβάλει την Απαίτηση (Claim) του/της μαζί με τα απαιτούμενα έγγραφα, θα εφαρμοστεί η κανονική χρέωση no cure no pay για την Απαίτηση.

6.2 Ο Συνδρομητής μπορεί να τερματίσει τη Συνδρομή με οποιονδήποτε γραπτό και σαφή τρόπο μέσω του ψηφιακού του λογαριασμού ή στέλνοντας email στο: info@kathisterisi-ptisis.gr

6.3 Σε περίπτωση που η Yource έχει ολοκληρώσει τις δραστηριότητες και έχει επιτύχει την Απαίτηση ή έχει λάβει υπόσχεση μεταβίβασης εντός 14 ημερών, είτε άμεσα είτε από τον Συνδρομητή, ο Συνδρομητής παραιτείται από το δικαίωμα απόσυρσης.

6.4 Ο κίνδυνος και το βάρος απόδειξης για τη σωστή και έγκαιρη άσκηση του δικαιώματος απόσυρσης βαρύνει τον Συνδρομητή.

6.5 Όταν μια Απαίτηση υποβάλλεται ενώ η Premium Υπηρεσία είναι ενεργή και ο Συνδρομητής ασκεί απόσυρση εντός 14 ημερών από την Premium Υπηρεσία, θα εφαρμοστούν τα Τέλη Υπηρεσίας και ενδεχομένως τα Νομικά Τέλη για την υποβληθείσα Απαίτηση εάν είναι επιτυχής. Βλ. Τιμοκατάλογο για τα τέλη. Η υποβληθείσα Απαίτηση θα αντιμετωπιστεί χωριστά από τον τερματισμό της Premium Υπηρεσίας.

Τερματισμός της Premium Υπηρεσίας

6.6 Η Premium Υπηρεσία θα τερματίζεται ή μπορεί να τερματιστεί όταν συμβεί ένα από τα εξής:

6.6.1 Ο Συνδρομητής ή η Yource, οποιαδήποτε στιγμή και για οποιονδήποτε λόγο, δώσουν έγκαιρη γραπτή ειδοποίηση τερματισμού.

6.6.2 Όταν ο Συνδρομητής έχει παραβιάσει τις υποχρεώσεις του σύμφωνα με αυτούς τους όρους, όπως το Κεφάλαιο 4 ή άλλους ισχύοντες νόμους ή κανονισμούς, έχει εμπλακεί σε απάτη, έχει παρέχει ανακριβείς ή ψευδείς πληροφορίες και/ή έχει συμμετάσχει σε δραστηριότητες που η Yource μπορεί να θεωρήσει παραπλανητικές ή δόλιες, οπότε δεν θα δικαιούται την Αποζημίωση ή οποιαδήποτε άλλη πληρωμή.

6.6.3 Εάν ο Συνδρομητής έχει υποβάλει Απαίτηση περισσότερες από μία φορές για την ίδια πτήση και ημερομηνία, μέσω οποιασδήποτε άλλης υπηρεσίας ή τρίτου μέρους, ή εάν ο Συνδρομητής δεν ενημερώνει τη Yource για οποιαδήποτε άμεση πληρωμή από την αεροπορική εταιρεία ή άλλο τρίτο μέρος.

Συνέπειες τερματισμού της Premium Υπηρεσίας

6.7 Μόλις η Συνδρομή τερματιστεί, ακυρωθεί ή λήξει, οι Απαιτήσεις με ημερομηνία πτήσης εντός της περιόδου Συνδρομής θα εξακολουθούν να διεκπεραιώνονται και, αν είναι επιτυχείς, δεν θα εφαρμοστεί καμία χρέωση. Για Απαιτήσεις με ημερομηνία πτήσης εκτός της περιόδου Συνδρομής, θα εφαρμοστούν τα Τέλη Υπηρεσίας και, ενδεχομένως, τα Νομικά Τέλη, σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις.

6.8 Όταν η Premium Υπηρεσία τερματίζεται σύμφωνα με το άρθρο 6.6.3, θα εφαρμοστούν τα Τέλη Υπηρεσίας επί του ποσού της Απαίτησης.

Σας άρεσε αυτό το περιεχόμενο;

Σας ευχαριστούμε, μας φτιάξατε τη μέρα!

Βοηθήστε μας να βελτιωθούμε!

Το βρήκα, ευχαριστώ!